مشروح اخبار


» برنامه‌های ویژه ارشاد باشت برای پیشگیری از اعتیاد/ تولید کلیپ و پوستر با موضوع اعتیاد



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از اجرای برنامه‌های ویژه با موضوع اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از اجرای برنامه‌های ویژه با موضوع اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش راک نیوز، پرویز مددی با اشاره به اهمیت آموزش جهت پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشت: اعتیاد یکی از معضلاتی بوده که امروز خانواده‌ها به خصوص جوانان گرفتار است.
وی با بیان اینکه برای مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد، آموزش یک امر بسیار مهمی است، افزود: با کار فرهنگی و آموزش می‌توان از معضل اعتیاد در جامعه پیشگیری کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نقش برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را مهم دانست و گفت: برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد می‌تواند نقش مهمی برای جلوگیری از رفتن جوانان به سمت اعتیاد داشته باشد و در کارگاه‌های آموزشی جوانان با قدرت نه گفتن و عواقب اعتیاد و مصرف مواد مخدر آشنا می‌شوند.
مددی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت تاکنون کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان برگزار کرده است.
وی با اشاره به اینکه برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد و حسینیه‌های باشت ادامه دارد، افزود: در راستای مقابله با معضل اعتیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت فعالیت در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از تولید کلیپ، پوستر و تهیه بروشور با موضوع اعتیاد در فضای مجازی خبر داد و افزود: این اداره یک کلیپ و پوستر جهت آگاهی و آشنایی خانواده‌ها با عواقب و آسیب‌های اعتیاد ویژه فضای مجازی تولید کرده و این فعالیت‌ها در روزهای آینده نیز با برنامه‌های جدیدتر ادامه دارد.
انتهای پیام /



تاریخ انتشار : 8 تیر 1401, 20:41



» اخبار مرتبط:

  • با همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره یک یاسوج صورت گرفت :برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد وآسیبهای اجتماعی
  • سرپرست ارشاد باشت خبر داد آغاز برپایی کارگاه‌های آموزشی " سبک زندگی اسلامی" در باشت
  • تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در شهر دهدشت برگزار می شود/زمان و مکان
  • 170 معتاد در کمپ های ترک اعتیاد گچساران درمان شدند
  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟