مشروح اخبار


» با همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره یک یاسوج صورت گرفت :برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد وآسیبهای اجتماعی



کارگاه آموزشی مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد وآسیبهای اجتماعی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج برگزارشد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد وآسیبهای اجتماعی ویژه کارآموزان و کارمندان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج  خبر داد.
فرج اله راد گفت: در راستای اجرای مفاد دستورالعمل اصول رعایت وصیانت ازحقوق شهروندی واداری کارگاه آموزشی مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی،پلیس پیشگیری و مبارزه بامواد مخدر فرماندهی انتظامی استان روزچهارشنبه 96/11/18 راس ساعت 9 الی 12درمرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران یاسوج برگزار گردید.
وی اظهار کرد:این جلسه پرسش و پاسخ و هم اندیشی با حضور کارشناسان و مسئولین نیروی انتظامی استان که به شناسایی انواع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و راههای پیشگیری و همچنین به ابهامات و سوالات کارآموزان و کارکنان پاسخ گفتند.



تاریخ انتشار : 19 بهمن 1396, 10:40



» اخبار مرتبط:

  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • برگزاری اولین دوره اجرای آموزشی کاربران جایگاههای CNGدر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج
  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها در استان
  • مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: میزان ازدواج به طلاق در استان5به 1است
  • برگزاری دوره آموزشی اصول روابط عمومی ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟