مشروح اخبار


» با وجود تحریم؛ کمپرسور کارخانه گاز و گازمایع گچساران توسط متخصصان داخلی تعمیر شد



تعمیر اساسی توربوکمپرسور فشار ضعیف و متوسط کارخانه گاز و گاز مایع پازنان ۲ با تلاش کارکنان و متخصصان صنعت نفت گچساران تعمیر شد.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گزارشی آورده است؛ توربوکمپرسور فشار ضعیف و متوسط کارخانه گاز، گاز مایع ۹۰۰ به دلیل نقص فنی در سیستم ایزولاسیون چندی پیش از مدار خارج شده بودکه تلاش برای راهاندازی آن از سوی متخصصان نفت و گاز گچساران در دستور کار قرار گرفت.
کارکنان اداره نگهداری و تعمیرات بخش سه و عملیات مجتمع پالایشی گاز و گاز مایع ۹۰۰ با همکاری مدیریت پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس برای جلوگیری از توقف تولید در شرایط حساس تحریم ها دست به کار شدند.
این متخصصان پس از یک ماه تلاش شبانه روزی با اتکا به توان داخلی جهادگران جبهه اقتصادی در نفت و گاز گچساران، شیر قطع کننده اضطراری و تجهیزات معیوب تعمیر و در مدار قرار گرفتند.
با تعمیر کمپرسور فشار ضعیف، متوسط کارخانه گاز و گاز مایع ۹۰۰، گازسوزی در این مجتمع پالایشی به صفر می‌رسد و خوراک پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس افزایش خواهد یافت.
مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع ۹۰۰ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران واقع در پازنان ۲ با تأمین بخش اعظمی از خوراک پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس نقش به سزایی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

 



تاریخ انتشار : 12 تیر 1401, 14:52



» اخبار مرتبط:

  • سهم عمده ی نفت و گاز گچساران در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور
  • سفر وزیر نفت به گچساران
  • انجام44هزار مورد کار تعمیراتی در تاسیسات شرکت نفت گچساران
  • پايان موفقيت آميز تعمیرات اساسی رديف 100/200 مجتمع گاز و گاز مایع 900 پازنان2
  • برای نخستین بار؛ انجام عملیات توپکرانی کارخانه گاز و گازمایع شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟