مشروح اخبار


» انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر وبسیج ادارات



سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسول بسیج ادارات وکارمندان کهگیلویه وبویراحمد از تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر این استان تقدیر کرد.

سرهنگ تند پور ضمن تاکید بر اجرا وبرپایی میز خدمت جهادی و درمانی در حاشیه شهر و مناطق روستایی و عشایری استان بیان کرد: اجرای پویش نذر خون و نذر آب با هماهنگی و هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و جمعیت هلال احمر و همچنین کمک به طرح خود حفاظتی جمعیت هلال احمر استان از اهداف پیش رو در برنامه های مشارکتی این دو نهاد خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن تبریک به سرپرست جدید جمعیت هلال استان برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت حساس را از درگاه خداوند مسئلت نمود و از زحمات و تلاش های امدادگران در فعالیت های اخیر تقدیر نمود.
تندپور افزود: همکاری در اجرای برنامه های هفته دولت بویژه یادواره شهدای کارمند استان و شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان،همکاری در توزیع اقلام هنگام بحران‌های احتمالی واعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم توسعه استان نیز ان شاء الله جهت خدمت مطلوبتر به مردم مدنظر می باشد که با همکاری بسیج ادارات و هلال احمر به مرحله اجرا در خواهد آمد
سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارگفت: با کار جهادی و انقلابی در ماموریت بهتر به نتیجه می رسیم و آمادگی کامل برای همکاری با بسیج را داریم.
وی از همکاری بسیج در بحران‌های مختلف تقدیر و تشکر نمود و آمادگی و همکاری در همه زمینه ها با بسیج را اعلان کرد.



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1401, 23:22



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • تقدیر فرماندهی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛ هلال احمر در امدادرسانی‌ به سیل زدگان خوش درخشید
  • جمعیت هلال‌احمر نیروی جدید استخدام می‌کند
  • برگزاری مانورهای جدید کسب آمادگی برای جمعیت هلال احمر گچساران
  • جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟