مشروح اخبار


» رویکرد علمی و پژوهشی منجر به کاهش معضل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد علمی و پژوهشی به حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کمک می‌کند.

رویکرد علمی و پژوهشی منجر به کاهش معضل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد علمی و پژوهشی به حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کمک می‌کند.
به گزارش راک نیوز ،سید جواد هاشمی‌مهر در دومین نشست کارگروه آموزش و پژوهش گفت: مدیران برنامه‌های پژوهش محوری را در دستور کار خود قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مقوله پژوهش افزود: انجام پژوهش‌های لازم در حوزه آموزش با محوریت برطرف کردن مشکلات گام موثری در ارتقاء و رسالت آموزش عالی است.
وی ادامه داد :مشکلات پژوهش و فناوری استان باید شناسایی و راهکاری برای این مشکلات اتخاذ شود.
هاشمی‌مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم هماهنگی و ایجاد ارتباط دستگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با مراکز تولیدی و صنعتی به جهت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تخصصی آنها تاکید کرد.
وی همچنین بررسی و ارائه اولویت‌های پژوهشی استان و جهت دادن و هدایت اعتبارات تحقیقاتی کلیه دستگاه‌های اجرایی و به سمت آن را نیز ضروری دانست و عنوان کرد: جنگل‌های استان دچار آفت شده لذا همه دستگاه‌ها کمک کنند و طرح‌های علمی،جامع و قابل اجرا ارائه دهند.
هاشمی‌مهر عنوان کرد: طرح‌های پژوهشی باید بر اساس نیازهای ضروری استان انتخاب شده و مشکلی از مشکلات استان خصوصا بیکاری را رفع کند.
وی همچنین بر استفاده از توان محققین و نخبگان استان برای اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی پای کاری در کهگیلویه و بویراحمد هستند که از ظرفیت آنها برای اجرای طرح‌ها استفاده شود.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401, 14:02



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بوییراحمد:ضرورت در اولویت قرار دادن برنامه‌های پژوهشی
  • معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد: برنامه‌های هفته پژوهش آذرماه در این استان برگزارمی‌شود
  • فراخوان اولویت های پژوهشی استانداری کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:انجام کارهای پژوهشی در زمینه جوانی جمعیت/ لزوم درمان مرکز ناباروری در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟