مشروح اخبار


» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال ایجاد شده در سال جاری را در سامانه رصد ثبت کنند.


به گزارش راک نیوز،سید احسان عسکری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی سرمایه‌گذاران در فرآیند اداری استعلامات گلایه‌هایی از مدیران و بخشداران دارند و سنگ‌اندازی‌هایی در این خصوص می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با این سخت‌گیری‌ها سرمایه‌گذار جذب نمی‌شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از بین می‌رود.
وی در ادامه خواستار ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد شد و تصریح کرد: تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده در حالی که در سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار شغل ایجاد کردیم.
عسکری در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ گفت: این تسهیلات نیمه اول دی ماه ابلاغ می‌شود لذا تمامی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال تا دو برابر ظرفیت طرح برای معرفی به بانک داشته باشند.
وی بیان کرد: بانک‌ها تا پایان فروردین ۱۴۰۲ نسبت به جذب تسهیلات ماده ۱۶ و ۱۸ سهم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 26 آذر 1401, 13:27



» اخبار مرتبط:

  • در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:پرداخت تسهیلات ازدواج و مشاغل خانگی در اولویت باشد
  • ۳ مولفه توسعه حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد/ تاکید بر ادامه روند احداث پروژه تله‌کابین یاسوج
  • حمایت از طرح‌های گردشگری تحول‌‌زا و اشتغال‌آفرین در کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+حکم
  • پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد/ بانک ها در پرداخت و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ شتاب کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟