مشروح اخبار


» دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار و سطح یک که موجب سلب و آسایش شهروندان شده بود خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار و سطح یک که موجب سلب و آسایش شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سطح شهر دهدشت با قدرت نمایی و انجام دادن کارهایی که موجب رعب و وحشت و همچنین موجب سلب آسایش عمومی شهروندان شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود ماموران با شناسایی متهم و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند اوباش سابقه‌دار را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتقال دهند. سرهنگ موسوی در ادامه این گزارش بیان داشت: این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی بوده و دارای پرونده‌های متعدد کیفری از جمله درگیری مسلحانه با ماموران، تیراندازی به سمت منازل و اشخاص، سرقت مسلحانه درگیری و نزاع دسته جمعی و فردی و ... می‌باشد.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد در پایان گفت پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل حضور و موقع خود در محل حادثه هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجارشکنان را نخواهد داد.



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401, 09:48



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۶ نفر از منازعین دسته جمعی شب گذشته در یاسوج
  • دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در شهرستان بهمئی
  • دستگیری سارق و متهم تحت تعقیب در کهگیلویه
  • جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس دربندرعباس وکشته شدن یک نفر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟