مشروح اخبار


» معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: دانش آموزان می توانند از لباس های فرم سالهای گذشته استفاده کنند/ هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحدهای تولیدی را ندارد



معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس تاکید کرد.

معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس تاکید کرد.

به گزارش راک نیوز،سید جلال رحیمی درجلسه ساماندهی تعیین لباس فرم مدارس در سال تحصیلی 1403-1402 گفت: طبق بخشنامه وزارتی انجمن اولیا و مربیان متولی لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی آینده می باشد این اداره می بایست جهت پیشبرد این امر با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته ، نهایت تلاش خود را در اجرای مطلوب این طرح به کار ببرد.
وی با بیان اینکه طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود گفت: دانش آموزان می توانند از لباس های فرم سالهای گذشته استفاده کنند و هیچ اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به لزوم متحد الشکل بودن البته دانش آموزان از لحاظ طرح رنگ و کیفیت در سراسر استان اشاره کرد وگفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحدهای تولیدی را ندارد و این وظیفه به عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه خواهد بود.
میلاد نوشادی گفت: تولید کنندگان لباس ها باید به موقع و تا قبل از مهرماه حداکثرتا ۲۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس لباس ها را به دانش آموزان تحویل دهند.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب توسط صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد گفت:نصب قیمت در دید عموم الزامی است. 
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب خیاطان متخلف موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1402, 14:23



» اخبار مرتبط:

  • مدیران حق ‌اجبار دانش‌آموز برای انتخاب فرم مدرسه را ندارد
  • لباس مدارس کهگیلویه با تایید اولیا و مربیان مشخص می شود
  • با مدیرانی که دانش‌آموزان را مجبور به خرید لباس فرم از تولیدکننده خاص کنند برخورد می‌شود
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدايي در ۱۴ فروردین روانه کلاسهای درس می شوند
  • بیش از یکهزار نفر عضو انجمن های اولیا و مربیان مدارس گچساران هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟