مشروح اخبار


» تقویت مدارس دولتی اولویت آموزش و پرورش است



مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تقویت مدارس دولتی را اولویت دانست و گفت: ثبت نام تمام دانش آموزان متقاضی در مدارس الزامی است.


به گزارش راک نیوز،محمد جمالی‌آرند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مدارس دولتی در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق ملزم به ثبت نام همه دانش‌آموزان متقاضی هستند و در این زمینه هیچ قصور و کم‌کاری از مدیران مدارس پذیرفتنی نیست و در صورت بروز هرگونه تخلف قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کنیم.


وی تقویت مدارس دولتی را اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1403-1404 عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 130 هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی اعم از عشایری، شهری و روستایی ثبت نام کرده‌اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.


جمالی‌آرند ابراز کرد: اولیای دانش آموزان در صورت داشتن شکایت از نحوه ثبت نام، توزیع کتاب، دریافت وجه غیرمجاز و ... می‌توانند از طریق تلفن اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به شماره 33229159 ارتباط برقرار کرده و شکایت خود را ارائه دهند.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین اولیای دانش‌آموزان می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه شکایت به آدرس my.medu.ir پس از ورود، وارد صندوق شکایات شده و شکایت خود را ثبت کنند.


جمالی‌آرند با اشاره به اینکه هفته آخر شهریورماه هفته پاکسازی و آماده‌سازی مدارس است، بیان کرد: مدیران مدارس محیط با نشاطی را برای دانش آموزان فراهم کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشود.


وی این را هم گفت: که برخی از مدارس در این استان در مکان‌های استجاری مستقر هستند و در زمینه فضای فیزیکی آموزشی مشکلاتی داریم که برای رفع این مشکلات نیازمند حضور خیرین مدرسه ساز هستیم.



تاریخ انتشار : امروز, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است
  • رئیس اداره متوسطه اول آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی متوسط اول در استان
  • آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه ی «دهم» در مدارس شاهد کهگیلویه و بویراحمد
  • سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد :افزایش شهریه مدارس غیر دولتی در استان ممنوع است
  • معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد خبرداد: مجوز تاسیس 5مدرسه‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی در کهگیلویه و بویراحمد با هدف توسعه عدالت آموزشی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟