مشروح اخبار


» واحد مبارزه با فرار مالیاتی و پولشوئی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد آماده دریافت گزارشهای فرارمالیاتی است



مدیرکل امور مالیاتی کهگبلویه وبویراحمد اعلام کرد که واحد اجرایی بازرسی ، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشوئی این اداره کل آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه هرگونه فرارمالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگبلویه وبویراحمد اعلام کرد که واحد اجرایی بازرسی ، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشوئی این اداره کل آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه هرگونه فرارمالیاتی است.

به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان با اشاره به تاکید مسئولان سازمان مالیاتی کشور درخصوص لزوم اجرای اصل عدالت مالیاتی و شفافیت درآمدهای مالیاتی، واحد اجرایی بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشوئی این اداره کل از طریق لینک و سامانهintamedia.ir قسمت گزارشات فرار مالیاتی آماده پذیرش گزارشهای مردمی فرار مالیاتی است .
وی تاکید کرد : شهروندان محترم مشاهده استفاده از شماره کارت یا شماره حساب دیگران، انتقال پول بصورت کارت به کارت، دریافت وجه نقد به جای استفاده از دستگاه پوز، استفاده از کارتخوان فعالیت های معاف به جای فعالیت های مشمول مالیات و ....) مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر مودیان مالیاتی را به ادارات امور مالیاتی ونیز ماموران مالیاتی گزارش کنند .
وی تصریح کرد که برای رسیدگی سریع ماموران مالیاتی به گزارش های فرارمالیاتی، سامانه ۱۵۲۶ نیز آماده دریافت گزارش های فرارمالیاتی است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمدبابیان اینکه فرار مالیاتی جرم محسوب می شود وبامتخلفان برخوردقانونی خواهد شد ، افزود: مردم می توانند دراین زمینه یاریگر ماموران مالیاتی باشند.



تاریخ انتشار : 3 مرداد 1402, 11:52



» اخبار مرتبط:

  • واحدیابی و جلوگیری فرار مالیاتی اولویت اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد است
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:تسریع بخشی اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اداره کل امور مالیاتی
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:اشخاص حقوقی ثبت اظهارنامه را شتاب بخشی نمایند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود