مشروح اخبار


» طی پیامی؛ امام جمعه گچساران روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت



امام جمعه گچساران در پیامی ایام ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز؛ در پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین سیدعنایت هاشمی منش آمده است: هر سال عطر خوش ماه شعبان مشام جان‌های تشنه را به عطر وجود حضرت امام حسین (ع)، حضرت سیدالساجدین و سردار باوفایش حضرت عباس (ع) معطر می‌کند و آسمان و زمین به یمن قدوم ستارگان تابناک خاندان امامت مزین می شود.
امام جمعه گچساران در ادامه این پیام آورده است: این ایام فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به مقام شامخ سپاهیان جان برکف و جانبازان فداکاری است که به پیروی از سیّد جوانان اهل بهشت حضرت امام حسین (ع) و مظهر شجاعت و ایثار حضرت عباس (ع) در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و عزت و آرامش وطن را با تقدیم جان شیرین خود به ارمغان آوردند. بی‌شک سربلندی کشورمان در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران وجانبازان انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف شهرستان گچساران بویژه به فرماندهی سپاه ناحیه و پاسداران و جانبازان عالیقدرو خانواده های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را ازدرگاه ایزد منان، خواستارم.



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402, 03:52



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جانباز و پاسدار
  • پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه
  • پیام تبریک نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • پیام تبریک مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود