مشروح اخبار


» تاج‌گردون عنوان کرد؛ کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر رفع مشکلات کرمان اهتمام دارد



رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی چالش‌های استان کرمان همچون موضوع آب گفت: اعضای این کمیسیون برای رفع مشکلات کرمان به جمع نمایندگان این استان می‌پیوندند و با آنان همراهی می‌کنند.


غلام‌رضا تاج‌گردون در نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان افزود: راهکار رفع برخی مسایل مهم مملکتی را در قانون گذاری از کرمان بهره گرفته ایم.
وی ادامه داد: با وجود نزدیکی بودجه ۱۴۰۴ برخی از این موارد را در چارچوب قوانین پیگیری و پیشنهادات اتاق بازرگانی کرمان را در دستور کار قرار می دهیم.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرزوی هر ایرانی است که حاج قاسم را از نزدیک زیارت کند، گفت: احساس کردیم باید کاری در گلزار شهدا کرمان انجام شود، زیرا شرایط موجود زیبنده این مکان مقدس نیست و می توانیم کمک حال باشیم تا از این مکان مقدس حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: پروژه های اقتصادی در شهرستان بم مشکلاتی دارند که می توانیم از آنها حمایت کنیم.
تاج‌گردون با بیان اینکه مرمت اماکن باستانی با اثرگذاری مردم و خیران پیگیری می شود، افزود: موضوعات استان کرمان را با همت و همراهی نمایندگان پیگیری می کنیم.
وی با یادآوری اینکه نباید کرمان را با بزرگ کردن مشکلات کوچک نکنیم، اضافه کرد: کرمان استانی بزرگ و نقش آفرینی مردمان این خطه در اقتصاد ایران بسیار بارز است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمان از امن ترین نقاط کشور است و حوادث تروریستی در همه جا از جمله تهران، مشهد و حتی مجلس نیز اتفاق افتاد که نباید بزرگ شود، چراکه بر حوزه گردشگری کرمان تاثیر نامناسبی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برخی از چالش های معادن خاص استان کرمان و یا ریز طرح یا پروژه است، تصریح کرد: همچنین موضوع فرآوری پسته باید مورد توجه قرار گیرد.
دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه همدلی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می تواند مشکلات را رفع کند، به رفع چالش های استان کرمان از جمله آب، کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل ریلی و جاده ای، زیرساخت ها، تفویض اختیارات، مولدسازی مشارکت های دولتی و خصوصی با ظرفیت های قانونی تاکید کردند.



تاریخ انتشار : امروز, 07:27



» اخبار مرتبط:

  • تاج‌گردون؛ بخش نخست بودجه ۱۴۰۴ باید تا مهر به مجلس ارائه شود
  • تاج‌گردون؛ پیش از ورود به بودجه سال ۱۴۰۴ باید تکلیف کسری منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ مشخص شود
  • تاج‌گردون شرایط انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات را تشریح کرد
  • تاج‌گردون عنوان کرد؛ دیوان محاسبات باید دستگاهی مستقل و ثابت قدم شود
  • تاج گردون برای سومین سال در ریاست کمیسیون بودجه ابقا شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود