مشروح اخبار


» تعداد زائران حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) به 9 میلیون نفر نزدیک شد



سید‌محمد‌حسن دستغیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای ارائه خدمات، رفاه زائران و گسترش حرم مطهر سه بخش پشتیبانی، منابع انسانی و مالی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجهز کردن آستان مقدس به سیستم رایانه‌ای پرسنلی، مالی، انبار و اموال، خرید 12 میلیون لیوان برای استفاده در سقاخانه، پذیرائی‌ها و مشارکت در غبارروبی، خرید فرش دستباف و ماشینی، تهیه هزاران جلد کتب دعا، استخدام و جذب نیروهای متخصص از طریق آزمون، تدوین آیین‌نامه حقوق و دستمزد برای اصلاح ساختار حقوقی، از جمله فعالیت‌های در این آستان مقدس بوده است.

مدیر آستان احمدی و محمدی تصریح کرد: بررسی مالی جدید و افزایش اعتبارات جاری و عمرانی، پیگیری واریز وجوه اختصاص یافته به حساب آستان و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و ضوابط و آیین‌نامه مالی از دیگر عملکردهای حوزه‌های مدیریتی این آستان مقدس بوده است.

دستغیب با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات ناشی از کمبود فضای روباز صحن و حضور میلیونی زائران، احداث صحن شمالی در دستور کار آستان مقدس قرار گرفته است، افزود: تعدادی از خانه‌های مجاور حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) از محل نذورات مردمی خریداری، تخریب و نسبت به تسطیح زمین آنها اقدام شده است.

وی بیان داشت: احداث صحن شمالی آستان مقدس در فاز نخست در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.




تاریخ انتشار : 12 فروردین 1392, 22:46



» اخبار مرتبط:

  • آیت‌الله دستغیب در دیدار با قالیباف:ای کاش فردی مثل شما می‌توانست اینجا را بسازد.
  • نتایج آزمون استخدامی آستان قدس رضوی اعلام شد
  • پیکر آیت الله ذبرجد در حرم مطهر سید علاء الدین حسین(ع) به خاک سپرده شد
  • پیکر۲ افسر پلیس در شیراز تشییع شد
  • دروغ پایه اعتماد به رسانه را ویران می‌کند/نباید از بیان سخن حقیقی ترسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟