مشروح اخبار


» حمله به استاندار احتمالی کهگیلویه وبویراحمد توسط یک...



وی که اسما خود را نماینده دانشجویان نامیده و در اقدامی که بسیار تازه گی ندارد اما این روزها در جامعه....


به گزارش خبرنگار راک نیوز؛ خبرگزاری دانشجو در مطلبی تحت عنوان "چهره فعال فتنه 88 در لیست استانداران کهگیلویه و بویراحمد " با کد هایی که در متن گزارش خود آورده سید ضیاءالدین رضاتوفیقی را مورد خطاب قرار داده که اصل گزارش به شرح ذیل میباشد: 

گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ در حالی که دولت تدبیر و امید کار خود را با شعار اعتدال آغاز کرد، گمانه زنی های متعددی در مورد تصدی پست استانداری در استان های کشور به گوش می رسد که تا اندازه ای و در برخی از استان ها با این مشی دولت مطابق نیست.


رسانه های مختلف استانی و کشوری بعد از آغاز به کار دولت جدید تا کنون اسامی افراد مختلفی را به عنوان نامزد تصدی پست های مختلف از جمله استانداری معرفی کرده اند که از طرف دولت و وزیر کشور رد و یا تایید نشده اند.


در میان لیست پیشنهادی و گمانه زنی ها در مورد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، چهره های مختلفی از سوی رسانه ها تا کنون معرفی شد که به صورت قطعی هیچ کدام از این گمانه زنی ها تایید نشده اند و برخی از آنها به خاطر چهره سازی توسط رسانه های محلی و کشوری صورت گرفت.


اما در آخرین اخبار و از سوی چند سایت مطرح و یکی از خبرگزاری ها لیستی منتشر شد که با عنوان لیست در نظر گرفته شده توسط وزارت کشور برای تصدی استانداران 31 استان کشور معرفی شد.


در این لیست، برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دو نفر از چهره های اصلاح طلب و از مدیران دوران اصلاحات معرفی شده اند.

 

یکی از این چهره های اصلاح طلب، با سابقه استانداری در بوشهر و شهرداری در گچساران، به خاطر سابقه اجرایی بیشتر شانس بهتری برای تصدی این پست دارد.

 

اما گزینه دیگر با توجه به سابقه کمی که در مدیریت اجرایی داشته است و به دلیل حاشیه سازی های سیاسی در اتفاقات بعد از فتنه 88، شانس بسیار کمتری در تصدی این پست مهم داراست.

 

گزینه دوم که بومی استان نیز است، در جریان فتنه 88 در استان به رهبری گروه های دانشجویی معدود و برخی از چهره های تندرو اصلاح طلب استان، در صدد گسترش دامنه اغتشاشات تهران به مرکز استان بودند که با تدبیر نیروهای امنیتی فتنه آنها خنثی شده و دستگیر شدند.

 

این گزینه مطرح برای تصدی مهم ترین پست اجرایی در یکی از استان های کشور جمهوری اسلامی ایران، پس از وقایع فتنه 88 نیز دست به فعالیت های مختلفی در این راستا زده است.

 

وی در ایام منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز اقداماتی را مدیریت می کرد که با هوشیاری نهادهای مربوطه جلوی گسترش و اشاعه آن در جامعه گرفته شد.

 

اخبار فعالیت های سیاسی این چهره اصلاح طلب در رسانه های بیگانه و رسانه های ضد انقلاب به صورت مرتب پوشش داده می‌شود.

 

مهمترین سابقه فعالیتی این چهره اصلاح طلب، علاوه بر تدریس در دانشگاه، فرمانداری یکی از شهرستان ها و مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان بوده است که سابقه مدیریتی چندان درخشانی نیز نداشته است.

 

حال با توجه به شعار اعتدال در دولت تدبیر و امید انتخاب و معرفی چهره هایی از این دست که به جای توسعه اقتصادی و عمرانی استان، استان را وارد چالش های جدید سیاسی می کنند، دور از انتظار است و هیچ سنخیتی با مشی انتخابی دولت ندارد.

 

استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان های کمتر توسعه یافته کشور با وجود منابع غنی، به استانداری نیاز دارد که به دور از جوسازی های حاشیه ای و سیاسی کاری، به فکر پیشرفت استان در عرصه های مختلف باشد.



تاریخ انتشار : 18 شهریور 1392, 22:35



» اخبار مرتبط:

  • گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های استانداری بوشهر
  • گزینه‌جدی استانداری فارس + 4 استان دیگر
  • گزینه احنمالی استانداری در دولت آینده
  • استاندار اسبق کهگیلویه وبویراحمد ،گزینه استانداری استان...
  • یکی از نمایندگان فارس گزینه جدید وزارت ورزش وجوانان
  • » اشتراک گزاری خبر

    • محمد رضا -م از یاسوح

    • 20 شهریور 1392 16:19
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    سید ضیاالدین یکی از چهره های خوب ومتدین و با اصالت و تحصیلکرده و از خانواده های محتذم و معزز شاهد است وپدر بزرگوار ایشان نیز از روحانیون برجسته استان بودند چرا بی انصافی ذر حق ایشان می کنیذ ایشان لایق بالاتز استانداری هستند و از مدیران خوب و باتدبیر ذوران اصلاحات هستند
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟