مشروح اخبار


» انصراف استاندار، معاونان استانداری و فرمانداران بوشهر از یارانه نقدی



  استاندار، معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان های بوشهر باتوجه به تاکید رییس جمهوری از دریافت مرحله دوم یارانه نقدی انصراف داده اند.


  استاندار، معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان های بوشهر باتوجه به تاکید رییس جمهوری از دریافت مرحله دوم یارانه نقدی انصراف داده اند.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر روز سه شنبه در نشست هماهنگی با مسوولان اجرایی طرح هدفمندی یارانه ها در استان بوشهر اظهار کرد: ثبت نام مرحله دوم یارانه ها از بیستم فروردین به مدت 10 روز اجرایی می شود که لازم است کسانی که نیاز به این یارانه ندارند از ثبت نام خودداری کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که احساس می کنند وضعیت معیشتی مناسبی دارند از ثبت نام در مرحله دوم پرهیز کنند چون دراین مرحله اگر مشخصات درخواستی اشتباه ثبت شود و پس ازآن برای مجریان اثبات شود، نه تنها مبلغ دریافتی بایستی برگردانده شود بلکه افراد سه برابرآن مبلغ نیز جریمه می شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به این که مرحله دوم یارانه اثرات تورمی کمی دارد، تصریح کرد: در مرحله نخست هدفمندی یارانه ها قیمت ها تا پنج برابر افزایش یافت در حالی که در مرحله دوم بین 20 تا 40 درصد افزایش قیمت ها پیش بینی شده است.

سالاری اظهارکرد: با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها رشد اقتصادی در کشور افزایش و هزینه درمان بشدت کاهش می یابد زیرا بخش عمده ای از هزینه درمان را دولت پرداخت می کند.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1393, 02:42



» اخبار مرتبط:

  • زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه
  • میزان یارانه نقدی مرحله دوم چقدر است؟
  • زمان واریز یارانه نقدی خرداد ماه
  • تغییر قیمت آب و برق در سال آینده
  • زمان واریزی یارانه اسفندماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟