مشروح اخبار


» تامین دفاتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی



معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:دفاتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی تامین شد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در خصوص تامین دفاتر دانش آموزی جهت توزیع در سطح استان اندیشیده شده است و هیچ گونه دغدغه ای از این بابت وجود نخواهد داشت.

به گزارش راک نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالحمید جهانبین با بیان اینکه سهمیه دفاتر دانش آموزی به صورت نامحدود به استان اختصاص داده شده است افزود: با انجام فراخوان از واحدهای توزیع کننده لوازم التحریر، مباشر توانمند و دارای صلاحیت لازم تعیین خواهد شد.

جهانبین اظهار داشت: امسال دفاتر دانش آموزی با کیفیت و قیمت مطلوبتر نسبت به سالهای گذشته در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

وی افزود: به دليل اين كه دفترچه جزء اقلام اساسی سبد لوازم التحرير دانش آموزان می باشد قبل از بازگشائي مدارس همانند سال های گذشته توزيع دفترچه دانش آموزي صورت خواهد پذیرفت. 

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به حجم بالای تقاضا جهت دفاتر دانش آموزی افزود: با توجه به تامین نامحدود این دفاتر هیچ گونه کمبودی در آغاز سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت و زمینه برای سوء استفاده های احتمالی از شرایط و حجم بالای تقاضا به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

وي با بيان اين که همزمان با برگزاري نمايشگاه هاي پاييزه، غرفه اي به منظور عرضه مستقيم لوازم التحرير در نظر گرفته مي شود، اظهار داشت: براي جلوگيري از اجحاف در حق مصرف کنندگان، از توان بازرسان صنعت و معدن، اصناف و اتحاديه در نظارت بر اجراي تفاهم نامه تامين دفاتر استفاده شده  و چگونگي توليد و عرضه کالا در شبکه و قيمت هاي عرضه لوازم التحرير از سوي توليد کنندگان و خرده فروشان بررسي مي شود.

جهانبین متذكر شد: قيمت اين دفترچه ها با توجه به تخفیف عرضه در نمایشگاه  حتماً 10تا 15درصد زير قيمت بازار به فروش مي رسند.

 




تاریخ انتشار : 16 مرداد 1393, 11:40



» اخبار مرتبط:

  • آخرین مهلت دریافت سبد کالا برای شهروندان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شدند
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • بیش از ۵ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد سبد کالا دریافت نکردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟