مشروح اخبار


» ازپیشنهاد مردم پسند حاج آقا "کریمیان"تا کمک 15میلیاردی مجمع خیرین به کهگیلویه وبویراحمد



سومین کارگروه مشورتی بهداشت و درمان در بیت آیت الله ملک حسینی و با حضور دکتر ملک حسینی، دکتر هاشمی، دکتر مردانی، دکتر چمن و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیرعامل خیرین سلامت استان فارس و پزشکان و متخصصین بومی استان کهگیلویه و بویراحمد مقیم شیراز برگزار شد


سومین کارگروه مشورتی بهداشت و درمان در بیت آیت الله ملک حسینی و با حضور دکتر ملک حسینی، دکتر هاشمی، دکتر مردانی، دکتر چمن و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیرعامل خیرین سلامت استان فارس و پزشکان و متخصصین بومی استان کهگیلویه و بویراحمد مقیم شیراز برگزار شد

به گزارش راک نیوز ؛در این نشست که ساعت۲۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب در شیراز برگزار شد، توجه ویژه حضرت آیت اله ملک حسینی به مقوله سلامت مردم، عزم جدی تحصیلکردگان و متخصصین بومی کهگیلویه و بویراحمدی شاغل در استان فارس و همچنین پیگیری های دکتر رضا چمن برای “سرانجام نیکوی نیک اندیشی خیرین و توسعه بخش های بهداشتی و درمانی” به خوبی هویدا بود.

در ابتدای این نشست، دکتر سید بصیر هاشمی؛ دبیرکارگروه مشورتی بهداشت و درمان از حضور اعضا قدردانی و همچنین با اشاره به حضور ” دکتر رامجدی” مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در این نشست، اظهار امیدواری کرد که حاصل این جلسه و تداوم آن، بتواند توسعه بخش بهداشت و درمان استان را به همراه داشته باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نظر می رسد هر اندازه تلاش کنیم، شیراز را بستری مناسب برای درمان بیماران استان قرار دهیم، باز هم کار منطقی و درستی انجام نداده ایم و با این کار نمی توان توسعه بهداشت و درمان را برای استان رقم زد.

 ازپیشنهاد  مردم پسند حاج آقا "کریمیان"تا کمک 15میلیاردی مجمع خیرین به کهگیلویه وبویراحمد

آیت الله ملک حسینی افزود: سعی کنید حوزه بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تقویت و توسعه کمی و کیفی برای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های استان اتفاق بیفتد.

این گزارش حاکی است؛ پس از ارائه گزارش توانمندی ها و همچنین نیازهای تجهیزاتی دانشگاه، اعضای شرکت کننده در کارگروه مشورتی به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 ازپیشنهاد  مردم پسند حاج آقا "کریمیان"تا کمک 15میلیاردی مجمع خیرین به کهگیلویه وبویراحمد

از جمله افرادی که در این نشست بر همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و خیرین استان فارس تاکید نمود، دکتر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان فارس بود که بر نقش و تلاش های فراوان و موثر دکتر ملک حسینی و دکتر مردانی در این مجمع تاکید نمود.

حجت السلام کریمیان نیز درادامه پیشنهادی داد که شاید سالیان سال حرف دل مردم کهگیلویه وبویراحمد بود .وی خطاب به دکترملک حسینی،دکترهاشمی وسایر پزشکان حادق کهگیلویه وبویراحمدی شاغل در شیراز گفت: شما ها فرزندان کهگیلویه وبویراحمد هستید که بحمدالله امروزه در زمره بهترین پزشکان متخصص وفوق تخصص در سطح کشور هستید وازآنجائیکه تعلق به این استان ومردم دارید پیشنهاد میگردد هرماه یک روز به استان سفر کنید و درخوداستان به معالجه بیماران هم استانی بپردازید.

گفتنی است در این مراسم دکتر شفیعی متخصص وجراح قلب وعروق بعنوان اولین داوطلب اعلام آمادگی نمود.

دکتر شفیعی از فرزندان لرزبان واهل نوراباد ممسنی میباشد.ازپیشنهاد  مردم پسند حاج آقا "کریمیان"تا کمک 15میلیاردی مجمع خیرین به کهگیلویه وبویراحمد

در این نشست پس از ارائه دیدگاه های اعضای شرکت کننده در کارگره مشورتی، مجمع خیرین سلامت استان مبلغ ۱۵میلیارد ریال به داشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی کلینیک آموزشی درمانی یاسوج اختصاص داد و همچنین با نظر موافق اعضا و به پیشنهاد دکتر ملک حسینی مقرر شد دومین همایش بزرگ خیرین سلامت در یاسوج و در آذرماه سال جاری برگزار شود



تاریخ انتشار : 20 مهر 1393, 04:34



» اخبار مرتبط:

  • اولین همایش برون‌استانی خیرین سلامت به نام احمد بن موسی (ع) متبرک می‌شود
  • مجمع خیرین سلامت جایگاهی مناسب برای تبادل افکار نیک اندیشان
  • همایش خیرین ونیکوکاران کهگیلویه وبویراحمدی های مقیم شیراز برگزار شد +تصاویر
  • دکتر ملک حسینی » رییس انجمن پیوند اعضای خاور میانه شد
  • با حکم وزیر بهداشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • نیازمندان به خون اشعه دیده در استان

    • 20 مهر 1393 08:27
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    باسلام و درود بیکران به خیرین محترم ،
    لطف بفرمائید درخصوص دستگاه اشعه خون و پلاکت در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام شود تا بیماران نیازمند جهت تزریق خون و پلاکت اشعه دیده مراجعت به شیراز یا تهران نداشته ننمایند. به این امید که خیرین بزرگوار این مشکل استان را حل نمایند.
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟