مشروح اخبار


» تقدیرفرماندار از تلاش کارکنان مرکز انتقال خون گچساران



 فرماندار گچساران با تأکید و ارائه خدمات مناسب‌ و گسترده توسط سازمان انتقال خون تأکید کرد و گفت: استقبال بسیار خوب مردم این گچساران در اهدای خون تلاش مضاعف مسئولان در راستای خدمات‌رسانی و تجهیز امکانات مجهز و مدرن را می‌طلبد


فرماندار گچساران گفت: استقبال مردم گچساران از اهدای خون بسیار خوب و مطلوب است.

 

به گزارش راک نیوز ؛ عبدالرحیم رحیمی  با اشاره به دیدار با رستم حسن‌زاده مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این دیدار در خصوص آخرین وضعیت انتقال خون در گچساران و برخی نیازمندی‌های این نهاد بحث و گفت‌و‌گو شد.

 

وی با بیان اینکه اهدای خون با اجرترین اعمال و ضامن حیات و سلامتی انسان‌ها و جامعه است، افزود: آشناسازی مردم با اهداف سازمان خون همچنین حساسیت اهدای خون در نجات انسان‌ها از مرگ همچنین فرهنگ‌سازی بیشتر در زمینه اهدای خون باید در دستور کار مسئولان این نهاد قرار گیرد.

 

فرماندار گچساران با تأکید و ارائه خدمات مناسب‌ و گسترده توسط سازمان انتقال خون تأکید کرد و گفت: استقبال بسیار خوب مردم این گچساران در اهدای خون تلاش مضاعف مسئولان در راستای خدمات‌رسانی و تجهیز امکانات مجهز و مدرن را می‌طلبد.

 

رحیمی با بیان اینکه تلاش کارکنان مرکز انتقال خون گچساران قابل تقدیر است عنوان کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش بهداشت و درمان در سال جاری و پیگیری‌های مسئولان، گچساران نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی در زمینه بهداشت و سلامت مردم داشته است.

 

وی در پایان اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم در خصوص انتقال خون همکاری‌های لازم با مرکز انتقال خون گچساران در دستور کار قرار می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1393, 08:55



» اخبار مرتبط:

  • ملاقات عمومی فرماندار گچساران به دوشنبه‌ ها موکول شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران
  • فرماندار گچساران ،معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟