مشروح اخبار


» پست جنجالی همسر سابق بازیگرسینما /ماهنوز طلاق نگرفتیم +عکس



ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی که پیش تر با انتشار نامه ای در عالم رسانه و هنر جنجال به پا کرده بود، روز گذشته به ایران بازگشته است. ماندانا دانشور همسر سابق همسر سابق حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون، پس از بازگشت به کشور، یک پست دیگر در تایید جدایی از این بازیگر در فضای مجازی منتشر کرد.

چندی قبل اعلام این جدایی از سوی همسر این بازیگر با حواشی و واکنش هایی از سوی دو طرف همراه شده بود.


اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشوربرای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است .

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت .

ماندانا دانشور نیز پیش تر نوشته بود :

ماندانا دانشور در نامه ای در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت: بعنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

نامه همسر حمید گودرزی از آمریکا: با یک چمدان از زندگی بیرون آمدم

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

بیوگرافی حمید گودرزی :

حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶)، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

به گزارش راک نیوز ؛حمید گودرزی بازیگر بروجردی سینما و تلویزیون در برنامه سینما گلخانه که در تاریخ ۲۹ / ۱۰/ ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او پرسید اهل کجایی؟ به گونه ای پاسخ داده است که گویا به مزاج  لر زبانان خوش نیامده است.

حمید گودرزی در پاسخ به سوال مجری گفته است : ” فقط مسخره نکنید منو ها اما متاسفانه لر هستم " که این نوع ادبیات حمید گودرزی بازتاب گسترده ای میان رسانه های استان های لر نشین داشته است.

 

برخی از سایت های محلی در انتقاد به رفتار این بازیگر سینما و تلویزیون نوشتند: ادبیات حمید گودرزی تحقر آمیز بوده و او نباید در رسانه ملی وجهه قوم لر را کوچک می شمرد.

 

بنا بر این گزارش، موج اعتراضات به حمید گودرزی از سایت استان زادگاهش یعنی لرستان آغاز شد و برخی از سایت های استان های کهگیلویه و و بویراحمد و چهارمحال بختیاری به این موضوع پرداختند و همچنین سخنان گودرزی اعتراض مردم مناطق لر نشین استان های فارس و خوزستان را نیز در بر داشته است.




تاریخ انتشار : 15 آبان 1395, 09:12



» اخبار مرتبط:

  • لربودن افتخار است وبه لر بودنم افتخار میکنم
  • عکس : بازیگر معروف در بیت رهبری
  • بابت شوخی ام در رسانه ملی عذرخواهی می کنم
  • علی طباطبایی، بازیگر جوان سینما درگذشت +عکس
  • آقای "حمید گودرزی" من هم متاسفم که شما لر هستید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟