مشروح اخبار


» دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با مدیرعامل بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد



 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با مدیرعامل بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.


ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه روز سه‌شنبه3مرداد با دکتر نمازی مدیر عامل بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر کار ایشان دیدار کرد.

 

به گزارش راک نیوز؛ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل بانک ملت از همکاری های پیشین و اقداماتی که تا کنون در خصوص اعطای تسهیلات خانواده های شهدا و ایثارگر بعمل آمده است قدر دانی نمود و اظهار داشت؛ تک تک خانواده های شهدا و ایثارگران بر گردن همه ی مسولان و شهروندان حق دارند از این رو هرکس در هر شغل و مکانی باید برای از میان برداشتن مشکل این قشر ارزشمند جامعه تلاش کند.

 

وی ادامه داد؛نکته ی مهم در این میان این است که بتوانیم از همه ی ظرفیت های موجود برای آسان سازی کارها و همچنین حل به موقع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران استفاده کنیم.

 

در این جلسه ی دو طرف به بررسی مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان در حوزه های مختلف پرداخته و تصمیماتی راجع به رفع موانع موجود و همچنین ارائه ی تسهیلات مناسب به این قشر ارزشمند جامعه اخذ کردند.

 

سید کمال الدین دولتخواه در این جلسه در خصوص تسهیلات وام های مختلف به جامعه ی ایثارگری بحث و گفتگو بعمل آمد و قرار شد و قرار شد تسهیلات مناسبی به خانواده ی شهدا و ایثارگران مد نظر قرار گیرد.



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1396, 17:03



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران: کهگیلویه و بویراحمد9 هزار و 200 جانباز دارد
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟