مشروح اخبار


» واکنش متفاوت یکی از بازیگران معروف به درگذشت حسین محب اهری +عکس



طی دو روز گذشته که آغازین ساعات صبحگاهی با خبرهای تاثر برانگیز همراه بود ،انتشار برخی تصاویر به نشانه همدردی بیش از آنکه تالم خاطر بهمراه داشته باشد بر حزن واندوه مخاطب دوچندان می فزود.

به گزارش گروه وب گردی راک نیوز ؛ در پی درگذشت حسین محب اهری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون  پس از یک دوره طولانی جدال با سرطان، فیلم وتصاویری از دوران درمان وی منتشر گردید که بسیاری را آزرده خاطر نمود وبرخی از هنرمندان نسبت به این موضوع واکنش های منفی نشان دادند .
اما یکی از پیام های تسلیت وعاری از تصویر مربوط به فریماه ارباب از بازیگران سینما و تلویزیون بودکه بدون انتشاری تصویری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی دریادداشت کوتاهی نوشت :
 

کام جامعه هنر صبحگاه امروز با خبر درگذشت معلم اخلاق ومبصر خوش خلق تلخ شد .

حسین محب اهری برای رهایی از رنج و دردهای بیماری برای رخت بربستن زمانی را انتخاب نمود که قبلا بازیگر فیلم آن لحظات بود ؛ وقتی همه خوابیم؛

این ضایعه دردناک را به خانواده این انسان شریف خصوصا دختر عزیزشان یاسمن محب اهری وسایربازماندکان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن بزرگ جامعه هنر غفران و رحمت الهی را آرزو میکنم.

گفتنی است ؛ فریماه ارباب بازیگر ،متولد سال 1363 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی است و استاد دانشگاه نیز می باشد. فریماه ارباب درسال 1384 مشغول به فعالیت بازیگری شد.سریال روزگار قریب،تاوان مدینه وهمه چیز آنجاست را ازجمله کارهای وی باید برشمرد که علاوه بر آن 15تله فیلم ،3فیلم سینمایی و چنداپیزود را درکارنامه هنری خود ثبت نموده است.
واکنش متفاوت یکی از بازیگران معروف به درگذشت حسین محب اهری +عکس



تاریخ انتشار : 26 دی 1397, 21:39



» اخبار مرتبط:

  • بازیگرمعروف سینما وتلویزیون درگذشت +عکس
  • بازیگر سریال «امام علی(ع)» درگذشت
  • ازدواج بازیگرمعروف سینما با یک فوتبالیست +عکس
  • علی طباطبایی، بازیگر جوان سینما درگذشت +عکس
  • بازیگر و دوبلور پیشکسوت زن درگذشت...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟