مشروح اخبار


» پیام تقدیر و تشکر مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سوق از حضور باشکوه مردم سوق در راهپیمایی 22 بهمن



مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سوق با صدور پیامی از حضور پرشور و با شکوه مردم این شهر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش "راک نیوز"سید جمال حسنی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سوق با صدور پیامی از حضور پرشور و با شکوه مردم این شهر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

راهپیمایی پرشکوه شما مردم همیشه در صحنه شهر سوق  در یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر افزود و یک بار دیگر نشان داد که مردمان شریف این دیار  همانند همه ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان ها و دست آوردهای امام راحل (ره) ، شهدای عزیز و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همیشه مصمم اند.
حضور باشکوه و پر از شور شما مردم شریف سوق که بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی بود که موجبات حفظ، تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور سوق كه در راهپیمائی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم  که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر می نمایم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف این شهر و همه دست اندركاران برگزاری برنامه های دهه فجر اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.



تاریخ انتشار : 18 بهمن 1397, 09:40



» اخبار مرتبط:

  • مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اعلام مسیرها و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام زمان و مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس درکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟