مشروح اخبار


» بهترین هتل های گرجستان را بشناسیم



اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع،امکانات برای افراد ناتوان جسمی،بخشی از امکانات این هتل ها می باشد.

هتل پریفرنس هالینگ تفلیس گرجستان

راک نیوز- هتل پریفرنس هالینگ تفلیس به خاطر قرار داشتن در کنار ساحل دریای تفلیس از امکاناتی چون دسترسی دائمی به ساحل برخوردار بوده و در تمام مدت نسیم خنکی از سمت دریا به هتل در جریان است.
هدف هتل پریفرنس هالینگ از همان بدو تاسیس، ارائه خدماتی با کیفیت به مهمانان هتل بوده است. به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد شما هم در حالی هتل پریفرنس هالینگ تفلیس را ترک خواهید کرد که از همه چیز کاملا راضی بودید.

اتاق های هتل بی نهایت خاص می باشد و به شکل زیبایی دکور شده اند. در رستوران هتل نیز خوردن غذاهای خوشمزه و با کیفیت محلی، آسیایی و اروپایی را تجربه خواهید کرد. هتل پریفرنس هالینگ تفلیس همچنین مجهز به یک مرکز تفریحات است که دارای استخر، سالن ورزش، ایروبیک و جدید ترین امکانات برای برگزاری جلسات و رویدادها می باشد.

هتل امبسدوری تفلیس در تور گرجستان

وقتی درباره بهترین هتل های تفلیس صحبت می شود، نمی توانید هتل امبسدوری را نادیده بگیرید. با اقامت در هتل امبسدوری تفلیس مهمانان بدون شک اقامت در مکانی برجسته و شیک را تجربه خواهند کرد. امکانات و شرایطی هم که در هتل امبسدوری فراهم شده اند نیز بسیار شیک و عالی هستند. نمای ظاهری هتل امبسدوری که مثل یک قلعه کوچک است نیز بسیار خیره کننده می باشد. همه چیز در این هتل از اتاق ها گرفته تا خدمات و دکور و رستوران و غیره، از بالاترین استانداردها برخوردارند. اگر واقعا می خواهید احساس راحتی بیش از اندازه ای را تجربه کنید، توصیه می کنیم به هتل امبسدوری بیاید تا در طول اقامت در تفلیس احساس کنید که یکی از اعضای خانواده سلطنتی هستید. مطمئنا هیچ وقت اقامت خود در هتل امبسدوری تفلیس را فراموش نخواهید کرد، جائیکه حتی کوچکترین جزئیات هم عالی ارائه شده اند.

هتل مریوت تفلیس از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس

هتل مریوت تفلیس (Tbilisi Marriott Hotel) از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس گرجستان یک هتل زیبا و لوکس است که دراوایل قرن بیستم ساخته شده است. هتل مریوت تفلیس در میدان آزادی تفلیس و در ابتدای خیابان روستاولی قرار گرفته است و به مرکز شهر قدیمی تفلیس و جاذبه های دیدنی از جمله کلیسای آنچیسخاتی بسیار نزدیک است. هتل مریوت تفلیس دارای پارکینگ مجانی است و امکانات هتل مریوت تفلیس شامل یک سالن بدنسازی و سالن های کنفرانس، 9 اتاق جلسه، همچنین یک رستوران شیک و معروف است..

هتل بیلتمور تفلیس از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس (Biltmore Hotel) از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس گرجستان در تفلیس گرجستان یکی از بلندترین آسمان خراش های شیشه ای در منطقه قفقاز است که دارای چشم اندازی از رود کورا است. هتل بیلتمور در تفلیس از موزه ملی گرجستان حدودا 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و در خیابان روستاولی قرار گرفته است. امکانات هتل بیلتمور شامل 2 رستوران بین المللی ودر طبقه سی ام با منظره ای پانورامیک از تفلیس است. همچنین هتل بیلتمور دارای یک سالن بدنسازی، سنا و یک استخر سرپوشیده است. میانگین قیمت این هتل در تفلیس حدود شبی 600 لاری است.تور لحظه آخری گرجستان را در سفر با تو دنبال کنید .

 هتل پرفرنس هالینگ تفلیس | Hotels and Preference Hualing Tbilisi

از هتل های برتر سایت اکسپدیا

۵ستاره و لوکس

ارزیابی هزینه: گران، بین ۱۳۰ تا ۲۷۵ دلار

 هتل هالینگ تفلیس، هتلی ۵ ستاره و لوکس با شمایلی فرانسوی است که در سواحل دریاچه تفلیس قرار دارد. تمام ۲۴۷ اتاق هتل به گونه ای طراحی شده اند که اشراف زیبایی به محیط ساحلی اطراف داشته باشند. هتل هالینگ تفلیس امکانات قابل قبولی دارد و با فرودگاه تنها یک ربع فاصله دارد. خوب است بدانید این هتل ۵ ستاره در میان بیست هتل برتر مجلل تفلیس قرار دارد.

امکانات: استخر، وایفای پرسرعت رایگان، سالن بدن‌سازی، رستوران، ماساژ، خدمات اتاق

فواصل:

۱۲.۵کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس (حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه سواری)

۲.۷کیلومتر تا ایستگاه مترو وارکتیلی

۵.۲کیلومتر تا کلیسا سامبا

۵.۶کیلومتر تا کاخ ریاست جمهوری

۶.۶کیلومتر تا سالن اپرا و تئاتر تفلیس

پذیرش هتل: از ساعت ۱۴:۰۰

تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

اقامت تمام (کودکان و بزرگسالان) در صورت استفاده از تخت های اضافی شبی ۹۲ لاری گرجستان است.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)

هتل ایوتا تفلیس هتلی باشکوه در مرکز شهر تفلیس است که با امکانات عالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. لوسترهای کلاسیک در بخش‌های مختلف هتل به چشم می‌خورد و فضای دوست داشتنی و گرم هتل در کنار کارمندان خوش برخورد این هتل را به هتلی مناسب برای سفری لوکس تبدیل کرده است. هتل دارای محوطه‌های سرسبز کوچک است که فضای دلپذیرتری را به محیط این هتل بخشیده است.

اتاق‌های هتل با طراحی مدرن دارای تهویه مطبوع، اینترنت و تلویزیون صفحه تخت است. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی با منظره زیبا از شهر هستند.

رستوران هتل، زیبا و با گل‌های سبز و با نشاط دکور شده است و محیط فرح‌بخشی را ایجاد کرده است. صبحانه با محصولات تازه و با کیفیت بالا برای مهمانان تهیه می‌شود.

هتل تا تاتر Rustaveli Theatre حدود ۱ کیلومتر، تا اپرا و باله تفلیس ۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌های جوان مناسب است.

هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)

آدرس: 10 Lermontov Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۹۰ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع،امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی). برای رزرو هتل ایوتا در تور ارزان گرجستان حتما از قبل اقدام کنید .

 



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1397, 19:59



» اخبار مرتبط:

  • افزایش دوبرابری پرواز دبی -شیراز +تفلیس
  • سفر بدون ویزای ایرانیان به گرجستان لغوشد.
  • بهترین هتل های استانبول کدامند؟
  • گران ترین هتل دبی رابشناسیم
  • مدیرکل فرودگاه های فارس:ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شیراز سال 97 به بهره برداری می رسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟