مشروح اخبار


» ظرفیت کهگیلویه وبویراحمد بهتر و بیشتر از سوئیس است



رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی یاسوج با بیان اینکه این استان ظرفیت به مراتب بهتر و بیشتر از اسکاندیناوی و سوئیس دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان امر در استفاده این استان از ظرفیت‌های قانون بودجه شامل تبصره 18 و 19 و همچنین بند «و» تبصره 5 نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز ، جبارکیانی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور "محمدباقر نوبخت" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سهم کهگیلویه و بویراحمد از تولید ناخالص داخلی بدون نفت ناچیز است، اظهار داشت: امروز عدالت و توسعه متوازن در کشور یک اولویت باید باشد.
وی با بیان اینکه اینکه استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت‌های کم نظیر در بخش‌های مختلف تاکنون نتوانسته نقش خاصی در توسعه و آبادانی کشور ایفا کند جای سوال است، عنوان کرد: ارتقای شاخص‌های اقتصادی و توسعه متوازن در دستور کار دولت قرار گیرد.
کیانی‌پور ابراز کرد: نظام بودجه و برنامه ریزی باید بر اساس ظرفیت و پتانسیل این استان باشد و البته با وجود تلاش‌های صادقانه دولت هنوز این دیار از واژه محرومیت و نداری رنج می‌برد که انتظار می‌رود متولیان و برنامه ریزان توسعه در این زمینه تدبیری کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی یاسوج ادامه داد: این استان به دلیل عقب‌ماندگی و محرومیت تاریخی در شرایط فعلی توان رقابت ندارد که انتظار می‌رود سرمایه گذاران به صورت جدی حمایت شوند.
کیانی‌پور خواستار حمایت ویژه از سرمایه گذاری در دو حوزه صنعت و کشاوری در بودجه شد و افزود: یکی از کمک‌های ویژه دولت به این استان می‌تواند تاسیس مناطق آزاد تجاری باشد.



تاریخ انتشار : 15 بهمن 1398, 10:59



» اخبار مرتبط:

  • انتقادتند یک پیمانکار از سیاسیون:جابجایی اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب 100 رأی انتخاباتی/بدهی 100 هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران!
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر بابرکتی برای استان بود
  • حمایت از بخش خصوصی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است/ ممنوعیت استفاده واحدهای صنعتی از آب شرب
  • تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:گردشگری راه نجات توسعه استان/عدالت در خدمت رسانی به مردم در اولویت کاری مسولان استان باشد/نیازمند نگاهی نو برای حمایت از بخش خصوصی هستیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟