مشروح اخبار


» سهم کهگیلویه و بویراحمد از بزرگراه‌ها در کشور قابل بیان نیست



صعب‌العبور و همچنین کوهستانی بودن و عقب‌ماندگی ساختاری در ساخت بزرگراه در استان را یکی از دلایل تصادفات دانست و گفت: با این فرایند نباید از موضوع ایمنی غافل بود چرا که با بالا بردن سرویس‌دهی دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در حوزه‌های مرتبط جاده‌ای، شاهد کاهش قابل توجه تصادفات و تلفات مالی و جانی در سطح جاده‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور در نشست با دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به افزایش سالانه ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان اشاره کرد و گفت: با این توسعه و افزایش نیازمند بالا بردن ظرفیت و توان جاده‌ای در سطح جاده‌های مواصلاتی و به خصوص شریانی هستیم.

امیدی‌پور افزود: به رغم شروع خیلی خوب اما دیرهنگام وضعیت خوبی در بزرگراه‌ها نداریم و از این حیث نسبت به وضعیت و میانگین کشوری در سطح پایینی قرار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متأسفانه سهم ما در این استان از ساخت بزرگراه‌ها تنها 60 کیلومتر است که این آمار از نگاه متوسط کشوری رقم مورد قبول و قابل ملاحظه‌ای نیست.

این مسئول ارشد امور عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان ما عمده حمل و نقل در بحث حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که نیازمند تقویت حمل و نقل ریلی و هوایی در این استان هستیم.

امیدی‌پور صعب‌العبور و همچنین کوهستانی بودن و عقب‌ماندگی ساختاری در ساخت بزرگراه در استان را یکی از دلایل تصادفات دانست و گفت: با این فرایند نباید از موضوع ایمنی غافل بود چرا که با بالا بردن سرویس‌دهی دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در حوزه‌های مرتبط جاده‌ای، شاهد کاهش قابل توجه تصادفات و تلفات مالی و جانی در سطح جاده‌ها خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل راه و شهرسازی این استان درخواست کرد که با هماهنگی پلیس‌راه، پیمانکارانی که در جاده‌های اصلی در حال ساخت بزرگراه هستند به نکات ایمنی بیشتر توجه کرده و آن‌ها را به رعایت نکات ایمنی به خصوص علامت‌گذاری در شب مکلف کنند.

این مسئول همه کارهای صورت گرفته در بحث راهسازی را برای ایمنی و حفظ جان مردم دانست و گفت: ما مسئول حفظ جان همه هموطنان خود بوده و نباید اجازه دهیم که حتی یک نفر هم در این میان آسیب ببیند.



تاریخ انتشار : 11 آبان 1391, 07:15



» اخبار مرتبط:

  • خروج كهگيلويه و بويراحمد از بن بست نيازمند توسعه راههاي ارتباطي
  • کشته شدگان تصادفات کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از زلزله بوشهر است
  • اتمام بزرگراه پاتاوه ‌بهبهان تا پایان 92/اتصال بزرگراهی شیراز به سیرجان
  • قلب یاسوج را به جراحان میسپاریم
  • افتتاح و بهره برداری از قطعات سه وچهار بزرگراه شيراز ـ سپيدان !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟