مشروح اخبار


» بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از بقاع متبرکه امامزاده محمود و امامزاده میرسالار (ع)



مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و عبدالمحمد نمازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه از بقاع متبرکه امامزاده محمود و امامزاده میرسالار علیه السلام در شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در جلسه با هیات امنا بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام که در بارگاه مطهر برگزار شد، به بررسی مشکلات و موانع توسعه و بهسازی امامزاده میرسالار پرداختند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده محمود علیه السلام گفت: پیگیری نقشه و احداث سرویس بهداشتی جدید در اولویت ساخت است.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد اولویت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارهای عمرانی پیرامون بقاع متبرکه باید انجام شود و اولویت کارهای اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، مباحث خدماتی و سرویس دادن به زائران است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: یکی از مشکلاتی که بسیار مشهود است موضوع سرویس های بهداشتی این اماکن مقدس است، از یک سو برخی از این سرویس ها باید بازسازی و از سوی دیگر باید این سرویس ها افزایش یابد، پس یکی از اولویت های اول ما می تواند بحث خدمات سرویس های بهداشتی باشد.



تاریخ انتشار : 7 آبان 1400, 09:11



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری مانور سلامت در شش بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین در اولین روز دهه وقف: برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن علیه السلام
  • سیاه پوش کردن بقاع متبرکه استان در آستانه ماه محرم
  • اجرای دویست برنامه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟