مشروح اخبار


» قطعی آب در برخی از روستاها و مناطق حومه شهر یاسوج



مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمددر گفت و گو با خبرنگاران از قطعی آب در برخی از روستاها و مناطق و محلات حومه شهر یاسوج خبر داد.

 علی محمد غریبی افزود: قطعی آب مورد نظر از 9 صبح روز دوشنبه مورخ 10/ 08/ 1400 شروع و تا ساعت 18عصر، به مدت 9 سـاعت ادامه دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به لزوم انجام عملیات اصلاح، توسعه و بهسازی شبکه توزیع آب در روستاهای چنارستان و نره گاه توسط امور آب و فاضلاب شهرسـتان بویراحمد، لذا آب شرب روستاها و مناطق تلخسرو، نره گاه، سرآبتاوه، محمدآباد، مازه خریده، چنارستان (سفلی، وسطی و علیا) و موردراز (علیا، وسطی و سفلی) قطع خواهد شد که ضروري است ساكنين مناطق ياد شده تدابير لازم را قبل از قطعی نسبت به ذخيره سازي آب شرب مورد نياز و همچنين اقدامات و همکاری های لازم را نسبت به صرفه جوئي در مصرف آب با امور آبفا شهرستان بويراحمـد به عمل آورند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان گفت: تا ساعاتی پس از اتمام عملیات اصلاح، توسعه و بهسازی و وارد مدار گردیدن شبکه توزیع آب روستاها و مناطق و محلات مورد نظر، افت فشار آب در شبکه های توزیع دور از انتظار نبوده که ضروری است ساکنین مناطق و محلات یادشده از هرگونه دستکاری تاسیسات، اتصالات و شیرآلات شبکه جدا" خودداری نمایند تا در کمترین زمان ممکن، فشار شبکه توزیع آب به روال طبیعی و معمول برگردد.



تاریخ انتشار : 9 آبان 1400, 12:56



» اخبار مرتبط:

  • قطعی 6 ساعته آب شرب برخی از روستاهای حومه شهر یاسوج
  • قطعی آب در برخی از مناطق و محلات شهر یاسوج
  • قطعی۶ ساعته آب در برخی از مناطق حومه شهر یاسوج  
  • قطعی ۸ساعته آب شرب برخی از مناطق حومه شهر یاسوج
  • قطعی ۳ ساعته آب شرب شهر چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود