مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد: برنامه های سازنده و موثر فرهنگی با جدیت حمایت می‌شوند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت از برنامه ها و فعالیت های خوب و موثر فرهنگی در استان با جدیت حمایت می کنیم.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی روز دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه های فرهنگی گفت که دولت وفاق ملی به تمام توان به دنبال وحدت و یکپارچکی و توسعه و پیشرفت کشور و گره گشایی از کار مردم است.

وی با اشاره به اینکه استان نیازمند کار، کار و کار است گفت: مدیران دستگاه های مختلف علاوه بر اینکه خود برای توسعه استان تلاش کنند با فرهنگ سازی زمینه را برای فعالیت بیشتر به خصوص برای بخش خصوصی فراهم سازند.

رحمانی عرصه فرهنگ را زمینه ساز توسعه استان دانست و با تاکید بر اصلاح وضع موجود افزود: مدیران صرف مدیر هزینه بودن را کنار بگذارند و به دنبال درآمدزایی باشند که در بلند مدت می تواند گره‌گشا باشد.

 استاندار با اشاره به اینکه هزینه ها در خصوص مسائل فرهنگی بهترین نوع سرمایه گذاری بوده و کار فرهنگی بزرگترین خدمت به جامعه است تاکید کرد: نباید موضوع تغییر و تحول مدیران و پرسنل موجب دلسردی کارکنان شود و تا زمانی که فرصت خدمت و کار وجود دارد به بهترین شکل ممکن ادامه داشته باشد. 

وی با استقبال از گزارش مدیران دستگاه های فرهنگی و اینکه فرهنگ، آموزش و مهارت زیربنای امور است گفت: آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به توانمند شدن افراد و افزایش بهره‌وری نیروی کار شود و باید زنجیره آموزش در کنار زنجیره تولید و اشتغال باشد.

رحمانی در خصوص پیگیری مسکن خبرنگاران گفت: این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و ما هم مسکن خبرنگاران استان را در سطح ملی دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: پیشرفت کشور به خصوص این استان مستلزم تلاش همه جانبه است و دست یاری به سوی همه مردم دراز می کنیم و به گرمی می فشاریم.

استاندار با اشاره به ظرفیت های استان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 46 سال اقدامات ارزشمندی انجام داده است و وضعیت در برخی شاخص ها قابل قبول بوده اما نیاز است بخش خصوصی نقش پر رنگی در رشد و توسعه استان ایفا کند.

استاندار با اشاره به اینکه برای هر جلسه ای که جنبه رسمی و قانونی داشته باشد و منجر به حل مسائل و مشکلات مردم بشود وقت زیادی می گذاریم، عنوان کرد: درب اتاق استاندار بر روی همه مدیران باز است و آماده گره گشایی از مشکلات مردم هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری دومین کنگره ملی آیت الله ملک حسینی(ره) از دیگر برنامه های فرهنگی استان است که برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

رحمانی در خصوص وضعیت تالار شهر یاسوج گفت: لازم است نشستی در این زمینه با سرمایه گذار داشته باشیم تا سرنوشت این پروژه هر چه سریعتر مشخص شود.

استاندار به موضوع اعتیاد هم ورود کرد و گفت: اعتیاد به عنوان قبح اجتماعی مدنظر بوده و به فرهنگ، اقتصاد، فعالیت ها و به خانه و خانواده، اجتماع و جامعه ضربه و خسارات جبران ناپذیر وارد می کند، تاکید کرد به عنوان متولیان ارزش های فرهنگی و اجتماعی باید در کنار نیروهای امنیتی با این مقوله زشت و خانمان برانداز در جامعه به خوبی مقابله کنیم.  

رحمانی پیگیر احداث مسکن برای خانواده های چند معلولی تحت پوشش بهزیستی شد و گفت: هرچند هم که منابع دولت محدود باشد، اما باید بتوانیم از همین منابع محدود حداکثر رضایت مندی این اقشار مهم و عزیز را فراهم آوریم



تاریخ انتشار : امروز, 14:08



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: تمرکز بر روی رشد شاخص‌های اقتصادی در کوتاه مدت است
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: کار، کار و کار شعار و برنامه اصلی ما در استان است
  • تاکید استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر تدوین برنامه عملیاتی برای توسعه استان
  • درخواست استاندار از مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد/ بسته کامل فرهنگی برای سفر دور دوم دولت تهیه شود
  • استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد: حمایت از تولید، معیشت مردم، وفاق و بهره گیری از ظرفیت مردم برنامه کارم است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟