مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد: اهتمام جدی سپاه به امنیت کشور ستودنی است



استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: اهتمام جدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حفظ و ارتقای امنیت کامل در سطوح مختلف و سازندگی کشور ستودنی است.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه فتح با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات درس بزرگی به اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی که محکوم به نابودی است، داد.

استاندار امنیت را مهمترین مولفه توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: امنیت زمینه‌ساز انجام فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران است که با مشارکت نیروهای مسلح این امنیت برقرار است.

وی با اشاره به اینکه دولت در سایه برقرای امنیت به دنبال فراهم کردن سایر مولفه های حضور و جذب سرمایه گذاران و رشد و توسعه استان است عنوان کرد از برنامه های دولت وفاق ملی توجه به بخش تولید و صنعت بوده که منجر به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم می شود و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

رحمانی بر فراهم کردن بسترها برای حضور سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارهای فاخر و ارزشمندی انجام داده است اما با توجه به صعب العبور بودن این خدمات کافی نبوده که در چارچوب سیاست دولت وفاق ملی به دنبال توسعه آن هستیم.

استاندار ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سپاه با دولت گفت: سپاه همواره در کنار همه دولت‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر آنها تلاش کرده است.

وی با اشاره به منابع محدود دولت و کارهای زیاد بر زمین مانده افزود: بسیج سازندگی سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کنار دولت بوده و اقدامات سازنده صورت گرفته قابل تقدیر است.

رحمانی عنوان کرد: با کارهای خوبی که توسط سپاه فتح استان و بسیج سازندگی در روستاها صورت گرفته شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر این اقدامات، سپاه در کنار نیروی انتظامی در ایام انتخابات در استان همکاری ویژه‌ای داشته و در برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه در استان نقش اساسی ایفا کرده است.



تاریخ انتشار : امروز, 14:11



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: تمرکز بر روی رشد شاخص‌های اقتصادی در کوتاه مدت است
  • پیام تبریک استاندار به مناسبت عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران
  • جایگاه ناجا در رونق تولید
  • پیام مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات پیروزمندانه وعده صادق 2
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟