مشروح اخبار


» سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد: ارائه خدمات به بیمه شدگان نابارور با شدت بیشتری ادامه می یابد



جلسه کمیته بیمه قرارگاه جوانی جمعیت استان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز،سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته بیمه قرارگاه جوانی جمعیت استان که در تاریخ 15مرداد 1402 برگزار گردید ضمن بیان این موضوع گفت عدم توجه به مقوله جوانی جمعیت و حرکت جامعه به سوی پیری جمعیت یکی از مهمتری آفت هایی است که امروز اکثر کشورهای دنیا و به خصوص کشور ایران را تهدید می کند که مقام معظم رهبری با درایت و دوراندیشی خود این مهم را به طور مرتب به مسئولان گوشزد می نمایند.

عزیزی با بیان اینکه رشد جمعیت در کشور ما به شدت در حال کاهش است از اعضاء کمیته و همچنین افراد در سازمان های مرتبط خواست تمام تلاش خود را جهت رفع موانع مرتبط با درمان ناباروری به کار گیرند.
وی ضمن ارائه گزارش از وضعیت انعقاد قرارداد با مراکز درمان ناباروری ، فعالیت این مراکز خدمات سازمان بیمه به زوج های نابارور و لزوم عدالت در سلامت و توزیع عادلانه خدمات درمان ناباروری در استان خواستار راه اندازی بخش درمان ناباروری در شهرستان کهگیلویه شد.
در این جلسه هر یک از اعضاء به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مرتبط با ناباروری پرداختند و مقرر شد ضمن برگزاری مرتب جلسات کمیته مذکور در موعد مقرر ، راه های الزام متخصصین ناباروری به عقد قرارداد با سازمان بیمه گر پایه به جد مورد توجه قرار گیرد.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402, 09:52



» اخبار مرتبط:

  • طرح قرارداد بیمه سلامت با مطب های مامایی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد
  • طرح قرارداد بیمه سلامت با مطب های مامایی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد
  • افزایش خدمات بیمه سلامت؛ اضافه شدن ۲ دهک دیگر به بیمه شدگان سلامت
  • بچه دار شدن چه قدر آب می خورد؟
  • بیمه سلامت، محروم‌ترین اقشار جامعه را زیر پوشش دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟