مشروح اخبار


» دیدار مسئولان قضایی و انتظامی کهگیلویه با فرماندار شهرستان



به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه ،سعید کریمی زاد دادستان و سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و پرسنل مجموعه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش راک نیوز،به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه ،سعید کریمی زاد دادستان و سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و پرسنل مجموعه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.


مسئولان قضایی ، فرمانده نیروی انتظامی به منظور فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید (رجایی و باهنر) با سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه دیدار و گفت و گو کردند.


فرماندار کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه اصل و ذات کار همه قوا و مسئولان کشور در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم جامعه قرار دارد گفت: قطعا همدلی،تعامل وصداقت مهمترین راهکار ما برای خدمت رسانی ارزشمند به مردم است. 


 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه وسعید کریمی زاد دادستان و سرهنگ موسوی نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت به فرماندار و کارکنان مجموعه فرمانداری بر تعامل با فرمانداری و سایر دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان تأکید کردند.



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1403, 12:03



» اخبار مرتبط:

  • به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت: دیدار رئیس دادگستری و دادستان کهگیلویه با فرماندار
  • دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با فرماندار به مناسبت هفته دولت
  • در دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه با فرماندار چه گذشت؟؟
  • دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان کهگیلویه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه/تصاویر
  • دیدار اعضای شورا و شهردار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان باشت به مناسبت هفته قوه قضائیه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟