مشروح اخبار


» دستگیری سارق مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای سابقه‌دار مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 


دستگیری سارق مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در کهگیلویه


 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای سابقه‌دار مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 



به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی و داخل خودرو در شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. 


وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک نفر سارق مشاعات ساختمانی و داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند. 


 ایشان در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۲۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی و داخل خودرو در سطح شهرستان کهگلویه اعتراف که از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتور سیکلت به همراه آلات و ادوات وقوع سرقت از جمله سیم چین کوچک و بزرگ انبردست ۲ عدد تیزبر بزرگ چاقو مقداری کابل دوربین مداربسته سیم کابل ساختمانی و موتور فن تهویه هوا کشف و ضبط که در نهایت اموال مکشوفه تحویل مالباختگان گردید. 


  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان گردید.



تاریخ انتشار : امروز, 10:10



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری ۳ سارق محتویات درون خودرو،مشاعات ساختمانی و موتورسیکلت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 8 فقره سرقت داخل خودرو در کهگیلویه
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو با ۱۴ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق داخل خودرو با اعتراف به 8 فقره سرقت در گچساران
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو با 12 فقره سرقت در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟