مشروح اخبار


» پرداخت وام بدون ضامن شگرد متهم در کهگیلویه



فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری متهمی که به بهانه پرداخت وام فوری و بدون ضامن، از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.


به گزارش راک نیوز،سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس فتای شهرستان و ماموران پاسگاه انتظامی کوشک فعالیت مجرمانه یکی از کاربران در زمینه کلاهبرداری به شیوه پرداخت وام فوری بدون ضامن در فضای مجازی محرز و شناسایی شد و دستگیری آن به صورت ویژه در دستورکار ماموران شهرستان قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: با به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار شناسایی و با انجام اقدام تخصصی دستگیر و مبلغ یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه و چندین فقره کارت بانکی از ایشان ضبط و به پلیس فتا انتقال گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در ادامه یادآور شد ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این متهم حدود ۱۳ میلیارد ریال برآورد می‌شود. 

این مقام انتظامی در پایان به کاربران اینترنتی توصیه کرد: از توجه و اعتماد به صفحات و کانال‌های مجازی علی الخصوص عضویت در کانال‌های سرمایه‌گذاری، تلگرامی، پرداخت وام و سرمایه‌گذاری اکسیر در فضای مجازی که با دلایل واهی درخواست وجه می‌نمایند خودداری نمایند.



تاریخ انتشار : 23 مهر 1403, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری کلاهبردار با ۱۰۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی در کهگیلویه
  • انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان کهگیلویه
  • دستگیری اعضای باند ۵ نفره کلاهبرداران فضای مجازی در شهرستان کهگیلویه
  • دستگیری کلاهبرداران اینترنتی پرداخت وام در کهگیلویه
  • دستگیری کلاهبردار با شیوه فروش وام ازدواج در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود