مشروح اخبار


» دیدار حجت الاسلام موحد با فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش راک نیوز،دیداری ما بین سید محمد موحد، نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ، و سرهنگ موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، برگزار شد، در این نشست، سرهنگ موسوی به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله نیروی انتظامی شهرستان پرداخت و به تشریح دستاوردها و چالش‌های موجود در این حوزه پرداخت.


سید محمد موحد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر کرد.


وی اظهار داشت که امنیت و آرامش کنونی جامعه، نتیجه تلاش‌های بی‌دریغ این عزیزان است و بر اهمیت همکاری همه‌جانبه برای حل مشکلات این نهاد مقدس تاکید کرد.


این دیدار فرصتی بود تا نماینده مردم و فرمانده انتظامی شهرستان به بررسی راهکارهای بهبود وضعیت امنیتی و رفع موانع موجود بپردازند و بر ضرورت حمایت‌های بیشتر از نیروی انتظامی تاکید کنند.


سید محمد موحد در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، بیان کرد که هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه این نیروهای فداکار است.


وی تاکید کرد که امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه این عزیزان است که با وجود تمام چالش‌ها و مشکلات، همچنان به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل می‌کنند.


موحد همچنین به نقش کلیدی نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت و اعتماد در میان مردم اشاره کرد و اظهار داشت که این نهاد مقدس نیازمند حمایت و همکاری همه‌جانبه از سوی مسئولین و جامعه است.


وی افزود که باید با تلاش مشترک و هماهنگی بیشتر، به حل مشکلات و موانع پیش‌روی نیروی انتظامی بپردازیم و امکانات و تجهیزات لازم را برای بهبود عملکرد و افزایش کارآمدی این نیروها فراهم کنیم.


تصاویر تکمیلی:


 



تاریخ انتشار : 23 مهر 1403, 10:56



» اخبار مرتبط:

  • به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت: دیدار رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی کهگیلویه
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • دیدار مدیر برق شهرستان کهگیلویه با فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان
  • انتصاب جدید در نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود