مشروح اخبار


» پسته 30 هزار تومانی شعاری خیالی



مشکل این مردم عرضه کالاهایی چون پفک، لواشک نیست، اما شاهد بودیم حتی محوطه خاکی نمایشگاه را نیز به غرفه‌هایی برای فروش محصولات این‌چنینی اختصاص دادند؛ در حالی که می‌شد کالاهای ضروری و اساسی را با نظم بیشتر و نظارت بهتر در اختیار مردم قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یک روز مانده به پایان نمایشگاه فصلی بهاره، واکاوی و خود ارزیابی را از موارد ضروری خواند و اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن در بحث نمایشگاه‌ها به طور جدی وارد شود تا حداقل در نمایشگاه‌های بعدی شاهد ایرادها و اشکالاتی در آن نباشم.

سید حسین صابری در ادامه پس از قرائت گزارش رئیس سازمان صنعت و معدن از وضعیت بازار از مدیران خواست در این خصوص اظهارنظر کنند، اما بعد از آنکه هیچ مدیری اظهارنظری نداشت، بیان کرد: سکوت مدیران به معنی بر وفق مراد بودن اوضاع بازار است و من هم شکی ندارم، چراکه اوضاع بر وفق مراد مردم نیست، اما آن‌ها اهل اعتراض و گلایه نیستند و این وضع بر وفق مراد مدیران است؛ نه حالت مطلوب و شایسته مردم.

صابری با تأکید بر اینکه این گلایه و ایراداتی که مطرح می‌شود، نافی زحمات دست‌اندرکاران صنعت و معدن نیست، ادامه داد: برخی ایرادهای شکلی و محتوایی در برگزاری این نمایشگاه دیده می‌شود که نشان می‌دهد تذکرات در این زمینه اصلاً مورد توجه قرار نگرفت.

وی، نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی، تعداد بسیار زیاد غرفه‌های عرضه‌کننده محصولات غیرضروری، عدم تحقق شعار پایین بودن قیمت‌ها در برخی اجناس از جمله پسته، عدم پخش اذان و بی‌توجهی به فرهنگ‌سازی و برخی هم ایرادهای شکلی چون نپوشیدن لباس یونی‌فرم، عدم توزیع فرم نظرات بازدیدکنندگان و مواردی از این دست را از جمله ایرادات نمایشگاه بهاره در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.
وی ادامه داد: مشکل این مردم عرضه کالاهایی چون پفک، لواشک نیست، اما شاهد بودیم حتی محوطه خاکی نمایشگاه را نیز به غرفه‌هایی برای فروش محصولات این‌چنینی اختصاص دادند؛ در حالی که می‌شد کالاهای ضروری و اساسی را با نظم بیشتر و نظارت بهتر در اختیار مردم قرار داد.

صابری، 15 درصد حجم کنونی این نمایشگاه را کافی خواند و گفت: گل‌های پلاستیکی چینی را در این نمایشگاه عرضه کردید، اما آیا مطالبه مردم این است که گل چینی را در این نمایشگاه‌ها در دسترس آن‌ها قرار دهیم.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1391, 22:01



» اخبار مرتبط:

  • پسته 30 هزار تومانی شعاری خیالی
  • موعد برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و کالای اساسی در دهدشت
  • عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 25 درصد
  • فقط کهگیلویه وبویراحمد حضور نداشت/آقای مدیرکل لطفا جواب بدهید!!!!
  • توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟