مشروح اخبار


» تغییر فرمانداران در کهگیلویه وبویراحمد/اولین فرمانداری که تغییر میکند



سفر روزگذشته  استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان گچساران برای کسانیکه از جلوی فرمانداری این شهرستان رد میشدند واندک شلوغی را میدیدند ،سبب شد تا بازار شایعه تغییرفرماندار این شهرستان که گزینه جایگزین وی قطعی شده است در...


سفر روزگذشته  استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان گچساران برای کسانیکه از جلوی فرمانداری این شهرستان رد میشدند واندک شلوغی را میدیدند ،سبب شد تا بازار شایعه تغییرفرماندار این شهرستان که گزینه جایگزین وی قطعی شده است نقل محافل باشد.
به گزارش راک نیوز ؛سید موسی خادمی  روزپنج شنبه در حاشیه همایش شهرداران در گچساران با بیان این مطلب افزود: فرمانداران اغلب شهرستان های استان بزودی عزل و نصب می شوند.

وی با اشاره به این مطلب که شاید یک یا دو فرماندار عزل و نصب نشوند ادامه داد: بقیه فرمانداران استان قطعا در دو هفته آینده عزل و نصب خواهند شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه بر روی گزینه ها نمی توان صحبت کرد ادامه داد: تعداد زیاد گزینه ها سبب طولانی شدن اعلام اسامی نهایی شده است.

استاندار در پایان تاکید کرد : احتمالا تمامی گزینه های فرمانداری های استان بزودی اعلام خواهند شد.
گفتنی است  سکان دار جدیدفرمانداری گچساران در دولت جدید از جمله  گزینه هایی است که نصب وی نزدیک به قطعی است واز حاج ر.... که از حامیان غلامرضاتاجگردون است نام برده میشود.



تاریخ انتشار : 15 آذر 1392, 16:07



» اخبار مرتبط:

  • گزینه های احتمالی فرمانداری شهرستان دنا
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • گمانه ها درمورد فرمانداری لنده +گزینه های احتمالی
  • "دانش آموز "گزینه فرمانداری دنا
  • شفیعی فرماندار جدید گچساران شد/مردی برای تمام پست ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟