مشروح اخبار


» مسئولان درخواب ؛مرم درجلوی بانک نگران،بانک در رابهبهان !+تصاویر



مردم شهرستان کهگیلویه که به لطف حوصله بیش از  حد استاندار محترم شاید تا یکساله شدن دولت تدبیر وامید، دراین شهرستان فرمانداری را به چشم ننبینند ،حالا هر روز شاهد اتفاقاتی هستند که جز یاس و ناامیدی حاصلی را برای شهروندان بهمراه ندارد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز


مردم شهرستان کهگیلویه که به لطف حوصله بیش از  حد استاندار محترم شاید تا یکساله شدن دولت تدبیر وامید، دراین شهرستان فرمانداری را به چشم ننبینند ،حالا هر روز شاهد اتفاقاتی هستند که جز یاس و ناامیدی حاصلی را برای شهروندان بهمراه ندارد.

به گزارش (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز ؛صبح امروز خبر آمده تنها شعبه بانک آینده که در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه مشغول به خدمات دهی بود در حال پایان دادن به فعالیت های خود میباشد. 

براساس این گزارش شعبه بانک آینده قصددارد از کهگیلویه به خیابانی در شهر بهبهان در استان خوزستان انتقال یابد.گزارش خبرنگارماحاکیست پس از انتشار این خبر شاهد هجوم افرادی که در این بانک سپرده گذاری نموده بودن به این شعبه چشمگیربوده است.

این بانک در اطلاعیه ای آورده است "مشتری عزیزشعبه دهدشت:به استحضارمیرساندازتاریخ 13/02/1393کلیه امور بانکی آن شعبه،به شعبه بهبهان-خیابان پیروز به نشانی بهبهان خیابات پیروز ،روبروی سازمان تامین اجتماعی انتقال می یابد"

اگرچه بانک آینده راباید یک بانک خصوصی دانست که اولویت اول آن سود وگردش مالی میباشد اما بی شک گردش مالی یک موسسه یا بانک در یک شهرستان با جمعیتی قریب به یکصد وپنجاه هزار نفر به طبع بیش از مراجعه کنندگان در یک خیابان یا بلوار در شهری خواهد بود که این بانک دارای شعبات دیگری میباشد.

خروج یک موسسه خدمت رسان در این شهرستان ومحروم ماندن مردم از این خدمات میتواند سبب بروز یاس ودلخوری در روحیه مردم شهر باشد.حال باید از فرماندار محترم پرسید، که شما برای ماندن یک موسسه وامکان دسترسی آان شهروندان به خدمات این موسسه چه تدبیری اندیشیدید؟

البته شاید فرماندار محترم را نتوان خیلی در این بین مقصر دانست زیرا وی در حالی به ادامه کاری خود می پردازد که نمی تواند آیا تا فردا فرماندار خواهد بود یانه؟

باید این بار گلایه ها را به استاندار بومی ومحترم برد که در حالیکه تمامی فرمانداران شهرستان ها وحتی بخشداران تغییر یافتند علل این همه تاخیر چیست؟

اگر قرار ات ابراهیم جعفری ابقاء گردد پس اقدام تا تکایف ایشان وشهروندان ومردمی که به دولیت تدبیر رای دادند مشخص گردد.

آنچه نگرانی ها را بیشتر میکند خطر سهم خواهی برخی افراد دارای نفوذ در این انتخاب میباشد که چهرهای اصلاح طلب وچه اصولگراهای دارای تریبون مانند نماینده محترم مردم درمجلس.

بهرحال هر آنچه اتفاق می افتد جز فرصت سوزی و سنگ اندازی در راه توسعه شهرستان ثمره دیگری ندارد.

تصاویر این خبر دربخش بعدی منتشر میگردد ،راک نیوز در حال پیگیری علت این انتقال از زبان مسئولان شهرستانی ونماینده مردم درمجلس شورای اسلامی میباشد



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1393, 11:33



» اخبار مرتبط:

  • “البرز ايرانيان” غيرقانوني است، حتي با تابلوي آرمان و فردوسي!
  • موسسه مهر امروز بانک اقتصاد مهر فردا /موسسه ای که در 20سالگی بانک میشود
  • دست تعرض فارس به بوشهر
  • سرقت از بانک با روشی متفاوت!
  • زلزله سیاسی پنج ریشتری در بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود