مشروح اخبار


» خیل عظیم کاروان تبلیغاتی عبدالرضا مرادی و ترافیک در مسیر گچساران شیراز



خیل عظیم کاروان تبلیغاتی هوادارن عبدالرضا مرادی نامزد دور دوم انتخابات حوزه ی نورآباد و رستم در آخرین روز از تبلیغات شور ویژه ای را به انتخابات این حوزه داده است.


خیل عظیم کاروان تبلیغاتی عبدالرضا مرادی و ترافیک در مسیر گچساران شیراز

خیل عظیم کاروان تبلیغاتی هوادارن عبدالرضا مرادی نامزد دور دوم انتخابات حوزه ی نورآباد و رستم در آخرین روز از تبلیغات شور ویژه ای را به انتخابات در این حوزه داده است.

براساس مشاهده ها این ترافیک سنگین که در مسیر گچساران- شیراز به راه افتاده تا ساعاتی دیگر ادامه دارد.

هواداران عبدالرضا مرادی با بلکاردهایی که منقش به عکس و نام مرادی است ، پرچم جمهوری اسلامی ایران و پخش موسیقی محلی در اتومبیل های خود به ابراز احساسات می پردازند.

این مانور انتخاباتی حامیان عبدالرضا مرادی از کوپن اولین نقطه حوزه ی انتخابه نورآباد و رستم تا خومه زار آخرین نقطه این حوزه انتخابه ادامه دارد.

مامورین پلیس راه و برخی از اهالی محلی  در تلاش هستند تا هواداران را با راهنمایی جهت رعایت نظم و انظباط و با حرکت در مسیر خود، از ترافیک مسیر بکاهند

یکی از رانندگان ماشین سنگین در گفتگو با راک نیوز گفت مدت5 ساعت در ترافیک مسیر نورآباد تا کوپن بوده و محوله وی مواد فاسد شدنی است که مقصد آن مهران دراستان ایلام یباشدو ابراز ناراحتی کرد.

 

 



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1395, 22:53



» اخبار مرتبط:

  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد:خودروهایی که درکاروان های تبلیغاتی اختلال ایجاد کنند توقیف می شوند
  • عبدالرضامرادی نماینده نورابادوممسنی تاییدصلاحیت شد
  • اسامی نهایی تایید صلاحیت ها اعلام شد/ رقابت بین 14 نفر در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم برای مجلس دهم+اسامی
  • عبدالرضا مرادی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درممسنی ورستم:باید کاخ لیدوما احیا گردد/قول میدهم بعد از موفقیت شاهد طایفه گرایی در ممسنی و رستم نخواهید بود/باید ازموده ها را به مجلس فرستاد
  • انتصاب در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود