مشروح اخبار


» برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد



معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان خبر داد.

مجید محنایی در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: باید فضا و ساختمان لازم جهت راه‌اندازی این نمایندگی در استان فراهم تا در آینده نزدیک راه‌اندازی شود


تلاش برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان خبر داد.

مجید محنایی در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: باید فضا و ساختمان لازم جهت راه‌اندازی این نمایندگی در استان فراهم تا در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: برخی از امور در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که استقرار این نمایندگی را ضروری کرده است.

محنایی افزود: اگر مدیر بانکی در استان از اختیارات قانونی خود برای حل مشکلات تولید و صنعت تلاش نکند، ماندنش در استان بی‌فایده و عزل خواهد شد.

همچنین جبار کیانی پور، رییس اتاق بازرگانی یاسوج نیز گفت: اگر قرار است مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان رفع شود و به فضای کسب و کار استان کمک شود باید بانکها به مصوبات کارگروه رفع موانع تولید تمکین کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد بانک‌های استان در خصوص رونق تولید و صنعت باید عوض شود، افزود: در صورتی که این رویکرد عوض نشود عملکرد مسئولان در رابطه با کارگروه تسهل و رفع موانع تولید زیر سوال می‌رود.

داریوش دیودیده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسایل و مشکلات 250 واحد صنعتی و تولیدی استان که راکد، نیمه فعال و زیرظرفیت فعالیت می‌کنند در کارگروه رونق و تولید استان مطرح خواهد شد. کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون 259 مصوبه داشته که 149 اجرایی و 110 مصوبه در دست اجراست.

وی عنوان کرد: بیشتر مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در خصوص تعیین تکلیف بدهی و مسایل بانکی است. 57درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون اجرایی شده است.



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1395, 13:53



» اخبار مرتبط:

  • تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای بویراحمد و دنا
  • انتقادرئیس اتاق بازرگانی یاسوج ازبرخورد نامناسب بانک با تولیدکنندگان استان
  • سرمایه‌گذار فسفات چرام در صورت نداشتن برنامه خلع ‌ید شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود