مشروح اخبار


» 548 خیر و حامی در طرح محسنین و اکرام ایتام با کمیته امداد گچساران همکاری می کنند



مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران گفت:هم‌اکنون 548 خیر و حامی در طرح محسنین و اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند که در سال جاری528 میلیون و 895هزار ریال کمک کرده اند.


548خیر و حامی در طرح محسنین و اکرام ایتام با کمیته امداد گچساران همکاری می کنند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران گفت:هم‌اکنون 548 خیر و حامی در طرح محسنین و اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند که در سال جاری528 میلیون و 895هزار ریال کمک کرده اند.

محمد خادمی در گفتگو با راک نیوز تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران را 261نفر اعلام کرد و ادامه داد: 60 درصد از ایتام این نهاد حمایتی در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند. 

خادمی ادامه داد:هم اکنون 204 ایتام دختر تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه حامیان 528 میلیون و 895هزار ریال کمک در سال جاری به این نهاد داشتند افزود: طرح اکرام یتیمان از نیمه دوم سال 1378 توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به اجرا در آمده است و به موجب آن حمایت مالی از ایتام تحت حمایت این نهاد به خیران و حامیان واگذار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: بر اساس این طرح افراد خیر سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده گرفته و ماهیانه مبلغی برای حمایت از یتیم انتخابی پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه کمک های خیران نقش بسزایی در رسیدگی و حمایت از این کودکان و نوجوانان دارد ادامه داد: این ایتام تنها زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که با توجه به شرایط اقتصادی روز نیاز به حمایت مادی در بخش‌های مسکن، تحصیل و معیشت دارند.

خادمی افزود: کمک های مالی حامیان و مردم خیر در بخش هاي فرهنگي،‌ تحصيلي  و معیشتی ایتام هزینه می شود و ارتباط مستقیمی با آینده آنها در جامعه دارد.

شهرستان گچساران با 124 هزار نفر جمعیت دارای2 هزار و 949 نفرتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است. 

گفتنی است یکهزار و 195زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی است که بیشتر آنان یا از همسران خود جدا شده اند یا همسرشان را به دلیل فوت از دست داده اند.



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1397, 09:12



» اخبار مرتبط:

  • کمک هشتاد میلیونی کارمندان آموزش و پرورش به ایتام گچساران
  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • نیمی از خانواده های زیر پوشش طرح محسنین گچساران زنان مطلقه هستند
  • 133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • چتر طرح محسنین برای1700خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود