مشروح اخبار


» کاظمی جو:«مدیران کل»خوب حرف می زنند ولی حرف خوب نمی زنند!/سکوت رندانه بانک ها در جلسه جوانان!




به گزارش راک نیوز "جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با موضوع ازدواج و آسیب های اجتماعی با حضور معاون فرماندار کهگیلویه،مدیر کل اداره ورزش و جوانان وسایر اعضا درفرمانداری دهدشت برگزار شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جلساتی در ستاد سامان دهی شهرستان ها با حضور فرماندار و روسای ادارات برگزار می شود و با توجه به فضای حاکم بر هرشهرستان و با زخوردهایی که از محلات و مناطق دریافت می کنند در خصوص رفع آسیب های اجتماعی برنامه ریزی می کنند.

علوی عنوان کرد:در واقع پیرامون کاهش آسیب های اجتماعی دستورالعمل ها و آئین نامه هایی از وزارت کشور به اداره کل ابلاغ می شود که ما نیز سالانه یا 6 ماهه این ابلاغیه ها را برای شهرستان ها می فرستیم تا با این موضوعیت که در سطح کلان کشور دیده شدها ست اقدام کنند.

علوی عنوان کرد:اداره کل ورزش و جوانان در واقع یک هماهنگ کننده بین دستگاه های اجرایی عضو ستاد سامان دهی برای جلوگیری از اتلاف وقت و اعتبارات و موازی کاری اداره ها است و ادارات موظف هستند به فعالیت هایی که باید انجام دهند، البته ما نیز به پیوست آن ها پیگیر امورات هستیم.

وی ادامه داد:به مناسبت هفته ازدواج از سوی وزارت کشور ابلاغیه برای برگزاری جشن و تجلیل از زوج های موفق داریم.
 
بزرگترین خیانت به جوانان!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه آئین کلی گویی دشمن راه کار و پیشنهاد است تصریح کرد:همیشه در جلسات کلی گویی می کنیم،راهکار و پیشنهادی ارائه نمی دهیم.

ایرج کاظمی جو با اشاره به اینکه مدیران کل هنگام حضور در شهرستان ها خوب حرف می زنند ولی حرف خوب اصلا نمی زنند اظهار کرد:دوست داریم وقتی جلسه ای پیرامون آسیب های اجتماعی و ازدواج برگزار می شود،حداقل مصداقی عینی از موضوع بیان شود در حالی که در رابطه با اصل موضوع جلسه صحبت نشد.

کاظمی جو عنوان کرد:آرزو به دل ماندیم یک بار در جلسات ستاد سامان دهی از چند جوان دعوت شود و به آن ها بگوییم شما حق حیات و حرف زدن دارید،درست نیست که ما در جلسات بنشینیم و برای دیگران تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد:این که می گویید مشکل اصلی جامعه طلاق است درست نیست ،مشکل امروز جوانان ما اشتغال و بیکاری است و اگر حوزه وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان در شهرستان ها تمام هم و غم خود را روی بحث اشتغال جوانان بگذارنند و به هیچ موضوع دیگری نپردازنند،مشکلات جوانان خود حل می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت:بزرگترین خیانت زمانی به جوانان شد که با ورزش ادغام شد،امور جوانان به حاشیه رفت و فقط به ورزش می پردازند.
 
سکوت رندانه بانک ها!

معاون فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد:درست که اعضای ستاد سامان دهی مشخص است ولی برای حضور جوانان در جلسات هیچ منعی نداریم و با شنیدن حرف های آن ها بهتر می توانیم متوجه مشکلات آن ها شویم.

اسلام خسروی در خصوص وام ازدواج عنوان کرد:مدیران بانک ها در جلسات حضور دارند ولی به صورت رندانه سکوت کردند و آماری ارائه ندادند،انتظار نداریم که خلاف آئین نامه و قانون خود عمل کنید ولی اگر هدف تان کمک به جوانان باشد خودتان آن ها را راهنمایی می کنید و در برخی موارد می توانید زیاد سخت گیری نکنید.
 
 
 



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1397, 08:34



» اخبار مرتبط:

  • با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ورزش چرام بررسی شد
  • نمایندگی اداره ورزش و جوانان درسوق افتتاح شد
  • گم شدن «امور جوانان» زیر سایه ورزش!
  • رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بویراحمدودنا معرفی شد
  • 70 جوان برتر ادارات گچساران تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود