مشروح اخبار


» در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است



شهردار باشت با اعلام خبر افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه در شهر باشت طی روزهای آینده گفت: حضور استاندار باعث شد ساز توسعه در استان تا حدود زیادی کوک شود که امیدواریم مسئولان با بهره گیری ازاین ظرفیت مدیریتی توانمند، بیش از پیش در راستای توسعه پایدار استان گام بردارند.


به گزارش خبرنگار راک نیوز در کهگیلویه وبویر احمد، لطف‌الله موسوی کارهای صورت گرفته در شهر باشت را نتیجه تلاش و همکاری شورا، شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: تک تک شهروندان به عنوان شهردار شهر و محله خود می تواند در زیباسازی و توسعه شهر نقش داشته باشند. وی تعامل شورا، شهرداری و شهروندان را مولفه ای مهم در توسعه و آبادانی شهر دانست که مانند حلقه هایی یک زنجیره بودن آنها در کنار هم می تواند زمینه ای رفاه و آسایش عمومی را فراهم کند. موسوی گفت: کارهای صورت گرفته در شهر باشت حاصل یک ارادۀ عمومی است و همه اعضا شورا با هر سلیقه و گرایش سیاسی، وقتی پای منافع مردم و توسعه شهر در میان باشد با همتی مضاعف پیگیر امور هستند.

به فعل در آوردن پتانسیل بالقوۀ جاده ترانزیتی، نیازمند حمایت مسئولان است
شهردار باشت با بیان اینکه برای خدمت به شهروندان فهیم باشت، مجموعۀ پرتلاش شهرداری بدون توجه به بازه زمانی و محدودیت، تا پاسی از شب در حال تلاش هستند، خاطر نشان کرد: با همت و عزمی که در شهر داری وجود دارد و حمایت های بی دریغ مجموعه استانداری، خصوصا معاون عمرانی وپیگیریهای نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم با فراهم آوردن زیرساختهای لازم طی دو سال آینده، شهری درخور شان شهروندان باشت بسازیم. موسوی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی ویژه از استاندار، اظهار داشت: از بدو ورود دکتر احمدی به استان شاهد توسعه و رشد همه جانبه ای در استان بودیم. این مسئول یادآور شد: جاده ترانزیتی که از کنار باشت می گذرد می تواند به عنوان پتانسیل بالقوه در نظر گرفته شود که با فراهم آوردن زیرساختها زمینه رشد و ارتقا باشت را به همراه داشته باشد.
 وی عنوان کرد: الحاق دو روستای کته و سعادت آباد به شهر باشت و عبور یک لاین از خطوط مواصلاتی اصلی که فقط 4 کیلومتر از باشت فاصله دارد، می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی، عمرانی و... باشت داشته باشد. وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع تلاش برای محقق شدن آن در دستور کار قرار دارد و از آقای تاجگردون و معاون عمرانی استانداری، آقای فیلی، انتظارداریم که به صورت ویژه به این موضوع که مطالبه عمومی مردم باشت است، رسیدگی کنند.
در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است

افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه در شهر باشت

موسوی در ادامه به تشریح پروژهای افتتاحی شهرداری در روزهای آتی پرداخت و اظهار داشت: تکمیل و احداث پارک کوهستان، ساماندهی تپه نورالشهدا ،ساخت و تکمیل ساختمان اداری( 1 ) احداث بلوار شهید تاجگردون،احداث فاز دوم بلوار شهید فهمیده ، احداث و تکمیل میدان امام ، میدان مادر و میدان پرستار، احداث آرامستان جدید شهر و ساماندهی گلزار شهدا از جمله این پروژه هاست. تکمیل فاز دوم سیل بند جنوبی به طول 250 متر، بازگشائی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان های شهر،تکمیل فاز دوم سیل بند جنوبی به طول 250 متر،خرید و نصب مبلمان شهری ،احداث و تکمیل فاز دوم بلوار شفا ،احداث بوستان ابن سینا ،احداث 6چشمه سرویس بهداشتی در آرامستان و سطح شهر واحداث وبهره برداری فاز اول بلوارولایت دیگر پروژه هایی انجام شده است که شهردار از آنها نام برد و گفت: راه اندازی سامانه 137و اتوماسیون شهرسازی و اداری شهرداری ، اجرا و نصب پل های فلزی، احداث و تکمیل سوله(انبار شهرداری) و جدول هدایت سیلاب میدان امام به بلوار 45 متری، بخشی دیگر از 40 پروژه افتتاحی شهرداری است.
در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است

وی با اشاره به خرید یک دستگاه آمبولانس توسط شهرداری، عنوان کرد: موزائیک فرش پیاده روی بلوار، تجهیز ساختمان های اداری شماره 1و2، سطح شهر و پارکها به دوربین مدار بسته، نورپردازی خیابان ولیعصر از میدان ورودی آریوبرزن تا میدان باوی، تجهیز و ساماندهی واحد نقلیه شهرداری، نامگذاری معابر سطح شهر و نصب تابلو از دیگر اقدامات انجام شده در سال 97 است.

موسوی با بیان اینکه تکمیل و جدولگذاری پروژۀ بازارچه تجاری و تملک اراضی مورد نیاز عمران شهری از پروژهای در دست اقدام شهرداری است، افزود: سنگ فرش دیگرمعابر از جمله، محله اسلام آباد(تمامی معابر)خیابان امام حسین ،معلم اندرزی، شهدا، کوچه شهیدان کرمی، شهیدموسوی، قبادی، رجائی، فهمیده، رضائی، درخوش وخیابان وحدت و ساماندهی پارک جنگلی از دیگر پروژه های در دستور کار است. وی یادآور شد: فاز دوم بلوار 45 متری شمالی (بلوار ولایت)، پارک بانوان، سیل بند شمالی و شرقی و پارک محله ای خیابان بسیج(حاصل از تفکیک زمین آقایان حبیبی) نیز پروژه هایی هستند که روزهای آینده کلنگ زنی خواهند شد.



در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است


در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است


در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است


در گفت و گو با شهردار باشت عنوان شد: ساز توسعه در استان کوک شده است



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1397, 19:51



» اخبار مرتبط:

  • شهردار باشت خبر داد؛از کاهش ۶۰ درصدی اعتبارت شهرداری باشت تا دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها به خزانه برگشت می‌خورد.
  • شهردار قلعه رئیسی خبر داد: تکمیل ساختمان شهرداری و فاز دوم پارک ساحلی قلعه رئیسی تا خردادماه 97/ افزایش 6 برابری سرانه فضای سبز
  • شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود
  • احداث 18 پارک جدید و تحول در دوگنبدان
  • 6 پارک‌ محله‌ای جدید در گچساران احداث می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟