مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت الله حسینی



مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام های جداگانه درگذشت آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز،مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام های جداگانه درگذشت آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفتند.



متن پیام ها به شرح زیر می باشد:

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت الله سیدعلی اصغر حسینی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی را تسلیت گفت.
متن پبام سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به این شرح است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌإِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
خبر رحلت عالم مجاهد، آیت‌الله سید علی اصغر حسینی رضوان الله تعالی علیه مایه تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.
این روحانی فقید و انقلابی سالیان طولانی امامت جمعه شهر یاسوج را به عهده داشت و عمر با برکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و همراهی با نهضت حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، به پایان رساند و شاگردانی فراوانی از خود به یادگار گذاشت. 
حضور در سنگرهای مختلف فرهنگی و انقلابی و دفاع عالمانه از جایگاه رفیع ولایت فقیه بخشی از کارنامه درخشان زندگی ایشان به شمار می‌رود.
اینجانب ارتحال آن شخصیت برجسته و روحانی جلیل القدر را به محضر حضرت ولی عصر(سلام الله علیه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، شاگردان، علاقمندان و مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌ نمایم.
امید است خداوند متعال، پاداش سال ها مجاهدت و تلاش ایشان را با نعمات بیکران خود در بهشت رضوان عطا فرماید و غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازمندگان محترم از خداوند سبحان مسئلت دارم.
        سید علی احمدزاده
   استاندار کهگیلویه و بویراحمد


*****************************
بسمه تعالی
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة
رحلت عالم مجاهد و سالک الی الله حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی رحمت الله علیه که عمر پربرکت خویش را صرف تبلیغ معارف دین، و اشاعه مکتب اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با رژیم ستم شاهی نمود ، موجب تاثر و تالم فراوان شد. این یار دیرین امام و رهبری، قریب به 25 سال در سنگر نماز جمعه مبلغ اسلام ناب محمدی (ص) و پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. و به ارشاد معنوی مردم به ویژه جوانان همت گمارد.
اینجانب به نمایندگی از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد رحلت این عالم عامل وانقلابی را به محضر حضرت ولی عصر"عجل الله تعالی فرجه الشریف" ،مقام معظم رهبری "مد ظله العالی"،علمای اعلام و مردم شریف و متدین کهگیلویه وبویراحمد و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات آن عارف واصل را مسئلت می‌نمایم.
                                                                                                                                                      امیر رئوف 
                                                                                                                            مدیرکل مرکز کهگیلویه وبویراحمد
********************************************
بسم الله الرحمان الرحیم
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی
رحلت جانسوز عالم عامل و معلم اخلاق
حضرت ایت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج و استاد حوزه و دانشگاه موجب تاثر‌ عمیق‌ اینجانب‌گردید‌ان سفر‌ کرده کوی دوست در عمر گرانبهای خود از محضر علمای بزرگوار اهواز و شیراز ایات عظام شیخ ابوالقاسم انصاری دزفولی شیخ بهالدین محلاتی و سید کرامت الله ملک حسینی و سایر اعاظم کسب فیض نمود و سالیان متمادی در حوزه های علمیه به عنوان استاد مبرز دروس حوزوی با متانت تدریس نموده و شاگردانی را به جامعه دینی تحویل داد از سال ۱۳۴۲ همگام با شروع نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) فعالیتهای سیاسی و اجتماعی خود را اغاز نمود سابقه مبارزاتی معظم له قبل از انقلاب و بعد از ان بر احدی پوشیده نیست بیش از رب قرن در سنگر امامت جمعه شهر یاسوج به تبلیغ معارف دینی و ارشاد مردم مشغول گردید. اینجانب که قریب به ۳۰ سال افتخار دوستی‌ با ایشان را داشتم از محضرش بهره ها بردم و خاطرات شیرینی از ایشان بیاد دارم فقدان این عالم بزرگوار ثلمه ای جبران ناپذیر به عموم مردم استان بوده است این مصیبت بزرگ را به جامعه روحانیت،اصحاب علم و معرفت و عموم مردم استان به ویژه همسر و فرزندان ان مرحوم و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم خداوند روح مطهر ایشان را با اجداد طاهرینش محشور و به بازماندگان صبر‌ جمیل و اجر‌ جزیل عنایت فرماید.
سید محمد محقق
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
۱۴۰۱/۸/۲۲
********************************************

بسم الله الرحمن الرحیم 
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
درگذشت عالم جلیل القدر و پرهیزگار ،امام جمعه خدوم و انقلابی سابق یاسوج حضرت آیت الله *سید علی اصغر حسینی* اعلی الله مقامه که عمر شریف خویش را در راه تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود را به عموم مردم مومن و عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و همه ارادتمندان آن روحانی بزرگوار و مخصوصا به خاندان محترم و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض می نمایم و علو درجات ملکوتی ایشان را از خداوند متعال مسالت دارم.
حمید رضا رحیمی نیا 
دبیرکل مجمع مدیران جهادی و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد


*********************************

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عارف برجسته، مجاهد گرانقدر و عالم ربانی حضرت آیت‌الله «سید علی اصغر حسینی» که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تاثر و تالم فراوان گردید. از دست دادن عالمی بزرگ چون ایشان که در سراسر عمر پر برکت خویش یاریگر انقلاب بود، ضایعه ای است سترگ که دوستداران مکتب اهل بیت را داغدارکرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به محضر شریف حضرت ولی عصر ( عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان، حوزه های علمیه ، مردم مومن و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر بازماندگان ایشان، از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم فقید رحمت و مغفرت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
 
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ همیشه قهرمان 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد 



تاریخ انتشار : 22 آبان 1401, 11:05



» اخبار مرتبط:

  • پیام رییس قوه قضاییه به مناسبت ارتحال آیت‌الله ملک حسینی
  • تاجگردون در پیامی درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج
  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟