مشروح اخبار


» نگاهی به گام‌های بلند شهرداری دوگنبدان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی



شهرداری دوگنبدان پروژه‌های عمرانی فعال بسیاری در سطح شهر دارد که تعدادی از آنها به اتمام رسیده و برخی از آنها در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. شهرداري دوگنبدان با تمام توان و بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده پروژه‌هاي شهري را در مناطق مختلف پيش مي‌برد.

به گزارش راک نیوز؛ رضا قشقایی شهردار دوگنبدان با بیان اینکه ۳۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمران شهری دوگنبدان امسال هزینه شد گفت: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۳ طرح عمرانی در زمینه های ساخت کانال، پل، محوطه سازی و جدول گذاری از محل اعتبارات استانی هزینه شد.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح های عمران شهری تاکنون بیش از پنج مورد با اعتباری بیش از ۱۶۱ میلیاردو ۷۳۷ میلیون ریال تکمیل شده است.
قشقایی ابراز کرد: ساخت کانال حد فاصل پل ۱۸۰ دستگاه تا مدرسه فراشبندی بطول ۳۵۰ متر هم اکنون با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
وی تصریح کرد: ساخت یک دهنه پل برروی کانال و جداول دفع آبهای سطحی پانصد دستگاه با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال با ۹۰ درصد پیشرفت، فاز دوم ساخت کانال پاسداران بطول ۲۷۰ متر و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۵۸ میلیون ریال و پل بلوار اندیشه با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال و پیشرفت ۸۰ درصد، کانال کالورت ضلع شمالی فرودگاه گچساران بطول ۷۰۰ متر و اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال، ساخت پل باغ فردوس با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲۰ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال اعتبار و ساخت کانال باغ فردوس با ۴۵ درصد و اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال هم اکنون در دست اجراست.
وی ساخت کانال جنب حسینیه الزهرا پانصد دستگاه سمت راست با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال را از دیگر طرح‌های در دست اجرا اعلام است.
قشقایی افزود: فاز دوم تکمیل کانال باغ فردوس با اعتبار هفت میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال، ساخت کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال، محوطه سازی صحن ورودی گلزار شهدا با اعتبار ۸۶۰ میلیون ریال، فاز نخست ساخت کانال پاسداران با اعتبار ۲۲ میلیاردو ۳۱۱ میلیون ریال هم اکنون تکمیل و بزودی به بهره برداری می‌رسد.



تاریخ انتشار : 26 مهر 1402, 20:25



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان خبر داد: اختصاص 190 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی دوگنبدان
  • همزمان با هفته دولت؛12طرح شهرداری دوگنبدان بهره برداری و کلنگزنی شد
  • پنج طرح کشاورزی با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال در باشت افتتاح شد
  • 46میلیارد ریال اعتبار به تکمیل 6 طرح آموزشی گچساران اختصاص یافت
  • عزم جدی شهرداری دوگنبدان در سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟