مشروح اخبار


» تعطیلی پرکار یگان حفظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از رودخانه تا کوه



مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: یگان حفاظت در یک روز تعطیل 3 گروه متخلف شکار و صید را دستگیر و از آنان 2 قبضه سلاح لاشه 6 قطعه کبک و 50 قطعه ماهی معمولی کشف و ضبط نمودند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: یگان حفاظت در یک روز تعطیل 3 گروه متخلف شکار و صید را دستگیر و از آنان 2 قبضه سلاح لاشه 6 قطعه کبک و 50 قطعه ماهی معمولی کشف و ضبط نمودند.

به گزارش راک نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه بویراحمد - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دستگیری 3 گروه متخلف شکار و صید در یک روز تعطیل خبر داد .


اسلام جاودان خرد گفت : یگان حفاظت محیط زیست استان دیروز جمعه 23 شهریور ماه 403 حین گشت و کنترل کوه های منطقه حفاظت شده سیوک شهرستان بویراحمد متوجه صدای شلیک چندین گلوله شدند .


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : یگان حفاظت محیط زیست استان اقدامات رصدی را در دستور کار خود قرارداده و در همین راستا ، متوجه 2 نفر متخلف می شوند که با 2 قبضه اسلحه در کمینگاهی کمین زده اند .


جاودان خرد گفت : یگان حفاظت پس از 3 ساعت تلاش مستمر موفق می شوند 2 نفر متخلف مسلح را درحالی که 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه 6 قطعه کبک همراه خود داشتند را دستگیر و اعمال قانون نمایند .


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : یگان حفاظت در ادامه گشت های کنترلی خود در بستر رودخانه بشار یک نفر متخلف صید غیر مجاز را دستگیر می کنند که 50 قطعه ماهی معمولی صید کرده بود .


وی گفت : آلات جرم متخلفین ضبط و پس از تشکیل پرونده جهت اعمال قانون ، هر سه گروه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .



تاریخ انتشار : امروز, 10:01



» اخبار مرتبط:

  • برخورد قاطع یگان حفاظت ضلع شمالی پارک ملی دنا با متخلفین شکار وصید
  • کشف لاشه 2 راس بزغاله و یک قبضه سلاح کلاشینکف از متخلفین شکار در خائیز
  • خلع سلاح متخلفین دنا یکی پس از دیگری در ایام تعطیل
  • مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد:متخلفین شکار قبل از هرگونه اقدامی با یک قبضه اسلحه غیز مجازکلاشینکف دستگیر شدند
  • تفنگت را زمین بگذار؛ قتل وشکار بی رحمانه گونه های جانوری در کهگیلویه و بویر احمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟