مشروح اخبار


» انتقاد شدید فرماندار شهرستان لنده از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد



فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری به‌شدت از نحوه عملکرد مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گلایه و خواستار پیگیری نهادهای امنیتی و نظارتی در این زمینه شد.


به گزارش راک نیوز،جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام‌جمعه، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و مدیران شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد.


در این جلسه فرماندار لنده با انتقاد از عملکرد مدیرکل راهداری و جهاد کشاورزی از آنها خواست تا نسبت به پروژه‌های شهرستان لنده جدیت بیشتری به خرج دهند.


جلال دانش با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها یک ودیعه الهی است و باید تا آخرین لحظه پیگیر مشکلات مردم بود.


وی گفت: هر چند زمان دولت سیزدهم کوتاه بود؛ ولی در این زمان کوتاه حجم کار بسیار خوبی صورت گرفت که همه قابل‌اندازه‌گیری و ارائه است؛ اما گلایه‌ها هم زیاد است.


دانش با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه شهرستان انجام شد با انتقاد از پیمانجو مدیرکل راهداری گفت: انتقاد از یک مدیر نافی خدمات ارزنده صورت‌گرفته شده نیست؛ اما واقعاً از مدیرکل راهداری گله‌مندیم و از وقتی که آقای پیمانجو در استان حضور یافت جز وعده از او چیزی ندیدیم.


جلال دانش گفت: درحالی‌که حدود ۴۰ درصد اعتبارات شهرستانی را به حوزه راه اختصاص دادیم؛ اما در اکثر اوقات باید شاهد خرابی دستگاه‌های راهداری باشیم.


وی افزود: با همه انتقاداتی که به محمدی مدیرکل سابق داشتیم؛ اما هر اتفاقی هم افتاد مربوط به‌پیش از دوران مدیرکل جدید راهداری است. 


فرماندارلنده تأکید کرد: این آقا فقط وعده می‌دهد و مطمئنم اگر زمان ایشان بود نه لنده ـ تراب فاز دومش کلنگ‌زنی می‌شد و نه پل شهید طیب یا سایر خدمات انجام می‌گرفت.


جلال دانش افزودند: در خصوص جاده عروه و لنده ـ تراب حدود ده روز پیش جلسه داشتیم از روزی که از جلسه رفتند با همه وعده و وعیدهای همیشگی اصلاً تلفن خود را پاسخ نداند.


وی افزود: مگر مسئولیت‌ها ارث شخصی کسی است که هر وقت دلش خواست حرفی را بزند و مردم را به حال خود رها کند؟!


فرماندارلنده گفت: چقدر باید ما مظلومیت مردم عروه به شما گوشزد کنیم؟ مگر نگفتید به شرفم قسم از لنده که بروم فردا تفاهم‌نامه عروه را جهت تسهیل در تردد مردم امضا می‌کنم! چرا دروغ گفتید و قسم خوردید؛ اما بیش از شش ماه هست که امروزوفردا می‌کنید؟ اگر جرات امضا و حل مشکل مردم را ندارید چرا در مسئولیت‌ها می‌مانید؟!


جلال دانش با بر شمردن اهمیت پل وحدت و دستورات و پیگیری‌های ویژه استاندار دراین‌خصوص گفتند: چرا ۴ ماه هست عرشه پل وحدت تکمیل شده اما هر بار وعده می‌دهید که هفته آینده؟ و هر هفته به بهانه‌ای ارسال نمی‌شود درحالی‌که تکمیل این پروژه از تأکیدات آقای استاندار بود.


فرماندار ضمن درخواست ورود نهادهای امنیتی و نظارتی به این موضوعات گفت: همین جا اعلام میکنم اگر در زمستان آینده در این منطقه اتفاقی برای ساکنین بیفتد باید مدیرکل راهداری جوابگو باشد.


دانش با اشاره به مشکلات پروژه‌هایی مانند پل‌های بنه علیاری، جاده دوک و عروه گفت: دلیلی ندارد که یک مسئول به‌خاطر اینکه اواخر دوره مسئولیت اوست بی‌انگیزه شود. باید یک کسی اینها را ملزم به پاسخگویی کند.


فرماندارلنده با اشاره به اینکه چرا مشکل جاده دوک را حل نمی‌کنید؟ چند بار و چند ماه باید فقط وعده بدهید و قدرت حل یک مشکل ساده را ندارید گفتند: قیر جاده دوک حدود یک سال هست در کارخانه آسفالت لنده خالی شده است.


وی در ادامه گفت: می‌گویند کارخانه شهرداری غیراستاندارد است و چندین بار با مدیرکل راهداری صحبت کردم که موانع قانونی را بر طرف کنید تا پیمانکار از شهرستان دیگری آسفالت تأمین کند می‌گوید پیمانکار بیاید همین هفته حل می‌شود؛ پیمانکار هر بار حضور پیدا می‌کند هیچ جواب روشنی داده نمی‌شود و این قصه هر ماه و هر هفته تکرار می‌شود؛ چون ارادة قوی بر حل مشکل وجود ندارد.


وی در ادامه گفت: چقدر باید هفته‌ها و ماه‌ها بگذرد تا جنابعالی بتوانید یک مشکل ساده را حل نمایید و به خود زحمت امضا دهید.


فرماندارلنده افزود: سال ۱۴۰۱ از رئیس سازمان راهداری کشور مجوز بازگشایی و تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز و آسفالت جاده لنده به قیام را گرفتیم؟ چرا انجام نمی‌دهید؟ به مردم توضیح دهید.


جلال دانش گفتند: یک روکش آسفالت قرار بود در روستاهای شیتاب به مونه انجام شود. 


وی اظهار داشت: به هر دلیلی مثل معارضات مردمی و تخلفات پیمانکار انجام نگرفت؛ چرا باید یک سال برای پیمانکاری که معلوم است و قطعاً نمی‌خواهد مشکل مردم را حل کند تشکیل جلسه می‌شود؟ چقدر زمان لازم است تا یک پیمانکار متخلف خلع‌ید شود؟ از دبیر شورای فنی سؤال می‌کنیم جواب می‌دهند مقصر دستگاه‌های مربوطه هستند که پیگیری نمی‌کنند.


فرماندار شهرستان لنده گفت: ما تا آخرین لحظه مسئولیت موظفیم مشکلات مردم را حل کنیم و اگر مدیری کوتاهی کند و نمی‌تواند به مردم خدمت کند باید کنار برود و وقت دولت؛ نظام و مردم را تلف نکند.


فرماندارلنده در جلسه شورای اداری شهرستان از تلاش همه مدیران و گروه‌های مردمی در جهت مهار آتش‌سوزی‌های اخیر افزود: از مدیرکل بحران استانداری، بخشدارموگرمون و هلال‌احمر، سپاه و همه دستگاه‌ها خصوصاً اداره منابع طبیعی و رئیس اداره تشکر کردند و شهرستان لنده را در مهار آتش‌سوزی‌ها یک شهرستان موفق عنوان کردند.


انتهای خبر/



تاریخ انتشار : امروز, 08:38



» اخبار مرتبط:

  • خدمات دولت سیزدهم در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده بی نظیر است
  • تغییر دو مدیر در شهرستان لنده
  • فرماندار شهرستان لنده منصوب شد+عکس
  • فرماندار لنده؛ ضرورت تنظیم سند تحول آفرینی شهرستان لنده
  • آخرین وضعیت مهمترین طرح عمرانی شهرستان لنده؛ پیشرفت ۸۰ درصدی قطعه اول جاده لنده به تراب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟