مشروح اخبار


» مدیرکل صنعت و معدن خبر داد: برپایی ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه پاییزه یاسوج



مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.


به گزارش راک نیوز،امیرتیمور موسویان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه پاییزه گفت: نمایشگاه پاییزه در شهرستان گچساران در طی هفته‌های گذشته شروع و در تاریخ ۲۲ شهریورماه به اتمام رسید. 


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نمایشگاه در اویل هفته جاری در یاسوج افتتاح خواهد شد گفت: این نمایشگاه به همانندگذشته دارای چند کمیته خواهد بود، یکی از کمیته‌ها در سطح بازار قیمت‌ها‌ را مورد رصد قرار داده و کشف قیمت می‌کنند تا موضوع عرضه اجناس در این نمایشگاه‌ها زیر نرخ قیمت بازار عرضه شود. 


وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است ادامه داد: در این نمایشگاه اقلامی که مورد تقاضا است عرضه می‌شود و برخی از استان‌های دیگر و افراد بومی حضور پیدا می‌کنند. 


موسویان ادامه داد: در این نمایشگاه اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی حضور خواهند داشت تا اگر‌ مغایرت قیمتی در خصوص اجناس باشد در همان نمایشگاه اصلاح کنند. 


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر کسی هم‌زمان فروش فوق‌العاده و تقاضای حراج داشته باشد و به اتحادیه صنف مراجعه کند، می‌توان مجوز لازم جهت این موضوع را در دو بار در سال کسب کند. 


موسویان تصریح کرد: اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، تعزیرات در کنار آن پلیس امنیت اقتصادی و... جهت جلوگیری از فروش کالای قاچاق که حاشیه امنیت تولیدکنندگان داخلی را تهدید می‌کند، حضور و افراد را شناسایی و موضوعات قانونی را دنبال خواهد کرد.


او ادامه داد: در این نمایشگاه کیف، کفش، لوازم‌التحریر و نیازمندی های شهروندان در کنار کالاهای مورد تقاضا عرضه خواهد شد و این نمایشگاه در پارک‌ ولایت یاسوج برپا خواهد شد.



تاریخ انتشار : امروز, 08:35



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری نمایشگاه پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشایی نمایشگاه پاییزه ویژه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس
  • نمایشگاه فروش پاییزه امسال در دهدشت برگزار نمی‌شود/جزییات
  • برپایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان
  • سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان خبر داد:بازرسی از نمایشگاه پاییزه در قالب گشت هایی نا محسوس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟