مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



رئیس کارگرو‌ه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مانور سراسری بازگشایی مدارس ۲۷ شهریور در مدارس استان خبر داد.

 


رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد :

مانور سراسری بازگشایی مدارس ۲۷ شهریور در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس کارگرو‌ه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مانور سراسری بازگشایی مدارس ۲۷ شهریور در مدارس استان خبر داد.

 به گزارش راک نیوز،سید ولی موسوی در بحث پروژه مهر و برگزاری مانور بازگشایی مدارس، گفت: یکی از کارهای مهم آموزش‌وپرورش، بحث پروژه مهر است که نیروی انسانی و ساماندهی آن و استانداردسازی فضاهای موردنیاز را شامل می‌شود‌.

موسوی درتشریح برنامه های آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: ۱۷۲ هزار دانش‌آموز استان سال تحصیلی جدید را با قریب 15 هزار معلم آغاز خواهند کرد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه مانور بازگشایی مدارس ۲۷ شهریور ماه در سراسر مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: مانور بازگشایی برای ارتقای آمادگی و رفع کمبودها در مدارس برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس، هفته آخر شهریور، پاکسازی و زیباسازی مدارس استان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری شهرداری‌ها، مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان انجام شود، افزود: انتظار می‌رود مدیران خلاق و دغدغه‌مند مدارس ضمن ایجاد محیطی بانشاط، جلسه شورای مدرسه و شورای معلمان را جهت ایجاد هماهنگی بهتر، قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل دهند و با استفاده از فنون و روش‌های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقا پیدا کند.

موسوی برتوجه به سلامت دانش‌آموزان در محیط مدرسه تاکید کرد و اظهار کرد: آموزش و پرورش در نهادینه‌سازی مقوله سلامت در میان دانش‌آموزان، نقش اساسی دارد که لازم است معلمان با توجه به نقش الگوپذیری خویش 5 دقیقه آخر کلاس‌های درس را به مقوله سلامت اختصاص دهند تا گام‌های اصولی و اساسی در ارتقای سلامت دانش‌آموزان برداشته شود و بتوانند به عنوان سفیران سلامت در جامعه‌ به خوبی نقش‌آفرینی کنند.


***********************


کارشناس مسئول.توزیع کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

دانش آموزان کتاب‌های درسی خود را از مدارس دریافت ‌ می کنند

کارشناس مسئول. توزیع کتب درسی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع کتب درسی دانش آموزان تا قبل از مهرماه در همه مدارس استان خبرداد.

به گزارش راک نیوز، حسن اوحدی گفت: از مجموع ۱۶۰ هزار دانش آموز در استان تاکنون بیش از 155 هزار نفر اطلاعات خود را برای درخواست کتاب در سامانه سیدا ثبت کرده اند.

وی بابیان اینکه یک میلیون وچهارصدهزار جلدکتاب درسی دانش آموزان وارد استان شده افزود: این کتب درسی از ۱۰ تا۲۳ شهریور بین مدیران مدارس توزیع شد که تا کنون 95 درصد کتب دوره ابتدایی تحویل مدیران مدارس شده است .

وی از مدیران مدارس خواست کتاب‌های درسی را در فضای ایمن و استاندارد نگهداری کنند تا آسیبی نبینند و طبق شیوه نامه از ۲۴ تا ۳۱ شهریور، در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

اوحدی با بیان اینکه پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی وجود دارد.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده اند هر چه سریعتر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس، نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه مشکلی نداشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران مدارس و هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای هرچه سریعتر نسبت به صدور هدایت تحصیلی، انتخاب رشته دانش آموزان و ثبت درسامانه سیدا اقدام کنند تا این گروه ازدانش آموزان درثبت اطلاعات و دریافت کتاب بامشکل مواجه نشوند.



تاریخ انتشار : امروز, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش  کهگیلویه وبویراحمد :  مانور  بازگشایی مدارس ۱۶ تا ۲۰ شهریورماه در مدارس کهگیلویه وبویراحمد  اجرا می شود/ کارگروهای اطلاع رسانی و حراست فعالترین کارگروهای پروژه مهر 
  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • در آستانه بازگشایی مدارس : زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها، غنچه‌ها و جوانه‌ها اعلام شد
  • آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید
  • دبیر کمیته پروژه مهر آموزش وپرورش خبرداد: آمادگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟