مشروح اخبار


» خجالت نمی‌کشید به مردم بگویند ما نماینده شما هستیم؟!



گفت: چطور می‌توانید بگویید می‌خواهم نماینده مردم شویم، از شهدا و مردم خجالت نمی‌کشید با ریاست پول و تقلب می‌خواهید به کجا برسید؟

گفته می‌شود مستنداتی موجود است که برخی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر


پرونده‌ی انتخابات شورای شهر صدرا که به دلیل وجود ابهامات و مستنداتی مبنی بر وجود تخلف در انتخابات در ابتدا تأیید نشده بود سرانجام با اعلام نتایج بسته شد.

به گفته‌ی فرماندار شیراز هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات پس از بررسی‌های دقیق و رسیدگی به اعتراضات و شکایت‌ها، در نهایت به این نتیجه رسیدند که گزارش‌ها حاوی دلایل کافی، مستند و محکم برای ابطال انتخابات در شهر صدرا یا اعلام نکردن نتیجه آرا نیست.

altعلاوه بر برخی از کاندیداها و مردم شهر صدرا، امام جمعه این شهر نیز نسبت به برخی از تخلفات صورت گرفته در انتخابات این شهر اعتراض کرده است.

آوردن افراد غیربومی برای رأی دادن به افراد کاری خلاف وجدان و اخلاق است

امام جمعه شهر صدرا گفته است: اینکه افراد غیربومی و غیرساکن در شهر صدرا به این جا بیایند و به کاندیداهای مورد نظرشان رأی دهند کاری خلاف وجدان و اخلاق است.

حجت الاسلام درویشی افزود: من تعجب می‌کنم چگونه برخی از کاندیداها به خود اجازه می‌دهند که دست به چنین اقدامی بزنند و برای انتخاب شدن از بیرون شهر صدرا نیرو بیاورند و به آن‌ها بگویند به ما رأی بدهید زیرا می‌خواهیم به صدرا خدمت کنیم! مردم چگونه به این افراد اعتماد کنند؟

خجالت نمی‌کشید به مردم بگویند ما نماینده شما هستیم؟!

حجت الاسلام درویشی افزود: برفرض که این افراد به عنوان اعضای شورای صدرا انتخاب شوند آیا خجالت نمی‌کشید به مردم بگویند ما نماینده شما هستیم در صورتی که با رأی کسان دیگری از بیرون شهر آمده‌اند.

دوره، دوره کلاه گذاشتن بر سر مردم نیست!

وی خطاب به کاندیداهای متخلف انتخابات شورای شهر صدرا افزود: شما آمده‌اید که به شهر صدرا خدمت کنید نه اینکه با رأی افرادی بیرون از شهر انتخاب شوید؛ دوره، دوره کلاه گذاشتن بر سر مردم نیست این افراد باید به خود بیایند.

با ریاست پول و تقلب می‌خواهید به کجا برسید؟

وی بار دیگر خطاب به کاندیداهای متخلف در شورای شهر صدرا گفت: چطور می‌توانید بگویید می‌خواهم نماینده مردم شویم، از شهدا و مردم خجالت نمی‌کشید با ریاست پول و تقلب می‌خواهید به کجا برسید؟

گفته می‌شود مستنداتی موجود است که برخی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر صدرا با سازماندهی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، افراد بسیاری را با شیوه‌های مختلف از شهرها و روستاهای اطراف بویژه شهر شیراز در روز اخذ رأی به حوزه‌های انتخابیه شهر صدرا آورده بودند تا در انتخابات شورای اسلامی این شهر شرکت کنند درحالی که اقدام آنان خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود.



تاریخ انتشار : 4 تیر 1392, 00:11



» اخبار مرتبط:

  • آخرین فرصت تأیید صحت انتخابات شورای شهر صدرا اعلام شد
  • بالاخره نتیجه انتخابات شورای شهر صدرا هم مشخص شد
  • یک سایت خبری در اعتراض به نتایج شورای شهر تعطیل شد
  • خبری که نتیجه انتخابات شورای شهر راشایدتغییردهد/خریدوفروش رای..
  • یک سایت خبری در اعتراض به نتایج شورای شهر تعطیل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟