مشروح اخبار


» پاسخ‌ مهاجرانی به نتانیاهو



مصاحبه یکشنبه‌شب بی‌بی‌سی فارسی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و متعاقب آن پاسخ‌های عطاءالله مهاجرانی به مناظره‌ای جالب و شنیدنی تبدیل شد که در نوع خود کم‌نظیر بود.

مصاحبه یکشنبه‌شب بی‌بی‌سی فارسی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و متعاقب آن پاسخ‌های عطاءالله مهاجرانی به مناظره‌ای جالب و شنیدنی تبدیل شد که در نوع خود کم‌نظیر بود.

به گزارش  راک نیوز ، نتانیاهو دم از شناخت ایران و تاریخ ایران زد و اشاره کرد که خود را دانشجوی تاریخ ایران می داند و اگرچه به فارسی مسلط نیست اما تاریخ ایران را می شناسد. ولی با این پاسخ مهاجرانی مواجه شد که اطلاعات او بسیار اندک است و علت دوست داشتن رژیم شاه این بود که در قراردادی  1.5 میلیارد دلاری بنا بوده که با مبلغ هنگفتی ایران از اسرائیل کلاهک اتمی بخرد ولی طرف اسرائیل با خدعه و نیرنگ پول ایران را می گیرد و هیچ چیزی در اختیار دولت ایران قرار نمی دهد و ادعا می کند که به ایران کلاهک نداده و آنها را سرکار گذاشته است.

نتانیاهو از دین یهود حمایت می کرد و مهاجرانی با آوردن آیاتی از تورات روشن ساخت که نخست وزیر مدعی اسرائیل نه تنها ایران و تاریخ ایران را نمی شناسد بلکه حتی دقت در آیات دین و آیین خود و تورات را نداشته و آنها را نخوانده است.

نخست وزیر رِژیم صهیونیستی عوام فریبانه خود را دلسوز و متأثر از صحنه قتل ندا آقاسلطان معرفی کرد که بلافاصله با پاسخ مهاجرانی راجع به قتل «محمد الدره» با شلیک مستقیم سرباز اسرائیلی مواجه شد و برخی مخاطبان بی بی سی فارسی نیز گفتند که آیا پناه گرفتن یک پسربچه اسرائیلی در کنار پدرش را دیده است که مورد هجوم سربازان اسرائیلی بوده است!

او به رئیس جمهور ایران تاخت و گفت که روحانی منتخب مردم ایران در انتخابات آزاد نبوده است و یک درصد نامزدها به روز انتخابات راه یافته اند که پاسخ مهاجرانی این بود که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور قانونی و مورد حمایت قاطع مردم ایران است و با رأی بالا در انتخابات 24 خرداد انتخاب شده است و مواضع ایشان در نیویورک و مذاکرات ناشی از اراده ملت ایران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد هویت دولت خود سخن گفت و مهاجرانی هم در مقابل ثابت کرد که خود او (نتانیاهو) در کتاب خودش بر جعلی بودن رژیم صهیونیستی اشاره داشته است



تاریخ انتشار : 16 مهر 1392, 01:30



» اخبار مرتبط:

  • حمله نتانیاهو به روحانی
  • نتانیاهو زمان حمله به ایران را اعلام کرد
  • اسرائیل تهدید خود علیه روحانی را عملی کرد
  • انتقاد کیهان از انتخاب اصغرفرهادی به عنوان متفکر سال
  • ما می‌گوییم دوست اسرائیل نباید در کنار رئیس جمهور باشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟